De-LunA

Alla inlägg under februari 2010

Av Sanna Matzols - 28 februari 2010 21:53


 



 



 


Av Sanna Matzols - 28 februari 2010 21:31

DAGENS VISDOMSORD: 

Gräset e inte grönare på andra sidan..


DAGENS MÅSTE: Lära sig av sina misstag och andras..




Min kära syster, utan dig vet jag inte vad jag hade gjort!

Du fångar mig om och om igen o jag e tacksam för att jag slipper falla handlöst just nu! Du lär mig så mycket och jag ska ta hand om mig och ta vara på det jag har! Lovar!


Av Sanna Matzols - 28 februari 2010 21:26

DAGENS LÅT:



Av Sanna Matzols - 28 februari 2010 20:27

....faller sakta på sin plats. Att se och förstå e ibland inte så enkelt!

Det finns stunder som man helst vill slippa, men även de bitarna behövs. Det sägs ju att man växer av smärta, så då finns det nån mening med allt.


Hur jobbigt det en blir kommer jag aldrig att sluta älska och jag kommer aldrig ge upp.

Sen kanske det inte blir som man har tänkt sig, så därförbehöver man inte tänka så mycket.


 

En bit till på plats, jag vet lite mer av det jag behöver..

Ska jag kunna göra detta bra lär jag gilla läget även om situationen inte alltid är behaglig!!

Av Sanna Matzols - 28 februari 2010 13:27

Finns på baksidan, där solen skiner.

Tar ner frukten av det förgågna, man ska kasta de som är gammalt.

 

Finns på baksidan, där daggen vilar.

Rensar ogräs fast jag gillar inte att slita upp rötter, men det behövs i bland så man kan få plats för de nya!

 

Finns på baksidan, där natten närvarar.

 

Av Sanna Matzols - 28 februari 2010 02:05


va hände?

Av Sanna Matzols - 28 februari 2010 01:41

Ok på systers mark,, trygg men endå vilsen!

Tar ett glas vin,, mitt 4 nuu tyjag behöver lugna mina nerver..



Ja har krypt på alla fyra, gråtit varit skrajj för min dotters skull.

Vet inte vad som gjorde att han ramla omkull?

Va det vinet eller det inre svinet? Var det jag o mina brister, som du.. visste?

Jag e inte perfekt...ja har mina behov men va ger dig rätten till rov?


Vad ger dig rätten att trasa sönder det sista vad ger dig att ta det jag inte ville mista?

Jag kan inte hata...... men det kan du


Av Sanna Matzols - 27 februari 2010 23:33

Älskade ängel var för lämnar du mig? Vad har jag gjort dig? Vad har hänt för att du ska lämna mig!   Ska jag va ensam i detta mörker som ska följa mig, men jag trodde jag var på säker mark! Allt jag drömde om slogs sönder men det inte det jag önskade! Min syster finns här o kommer ta det jag inte kan ta!




Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards