De-LunA

Alla inlägg under mars 2010

Av Sanna Matzols - 31 mars 2010 23:51

 


::::: NattI NattI :::::

Av Sanna Matzols - 31 mars 2010 15:27


Va vi kan,, va vi leker,, vi är så härliga!!


 :::!Jag älskar dig Thomas!:::


Tack för en underbar kväll!

Av Sanna Matzols - 31 mars 2010 14:48



De här ska vi syssla med i dag,, bada och mysa!!



   


:::: DAGENS LÅT ::::



:::: DAGENS VISDOMSORD ::::

 


Ge dig, annars ger nån annan dig!!



:::: DAGENS MÅSTE ::::


:: SyndigA VeckaN ::


Va tror ni,, ja ska ju till badet....

Av Sanna Matzols - 30 mars 2010 23:20





::::: NattI    NattI :::::

Av Sanna Matzols - 30 mars 2010 22:21

Vet inte riktigt vad jag ska skriva då mitt inre slits i bitar och jag tydligen har mer att lära! Ibland skulle det vara skönt att vila lite oo bara va men då händer alltid nått som får livet i gungning. Så nu börjar en resa som man gärna vill slippa..dvs..



::: SitT VärdE I JämförelsE MeD AndrA :::



Hur ser jag igentligen på det? Varför ser jag det som jag gör? Å hur kan jag tänka annorlunda? Tillsist vad Hjälper/Förstör min syn på sig själv?


    

Av Sanna Matzols - 30 mars 2010 08:02

    ::::::    siʇʇöɹʇ ǝ ƃɐɾ ɐʌ ʎɟ      ::::::


Lär ju försöka vända på dygnet lite i allafall,, annars blir

:::: AllT BliR ::::     ɹǝu o ddn    :::: KanskE IntE ::::


Just nu står jag vid fönstret o ser mina 2 älsklingar gå iväg till skolan, dom E åsså trötta och kanske blir det så med omställningen av tiden?? För jag tycker allt e skumt efter att det blivit till sommartid! Som att bli lätt

::: EfterbliveN :::


   

★☆★   NeJ   ★☆★

Jag har inget - KaffE - Näää då tänker jag gå o lägga mig igen!


  


♪♫:::::: DAGENS LÅT ::::::♪♫


Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Skapa flashcards