De-LunA

Alla inlägg under juli 2010

Av Sanna Matzols - 31 juli 2010 21:04

 


::::: LugN :::::

:::TröTT:::

::::TörstiG ::::

:::::SeG:::::


 


Snacka om att vara LaT FiA,,har legat hela dagen..muffla Mc och vart på bio å jag orkar inte me nå mer nu.


I morgon kommer OzzY hem :) å det ser jag fram i mot för det känns som evigheter sen, vill kramas lite.

Tänk att stora killen har vart på Gotland utan sin mamma!!

Hahahaha va fjantig jag e,, men nu går det undan!!

Av Sanna Matzols - 31 juli 2010 16:38


1 dag i slapparens tecken...så seg känns som jag nyss somna-hehehehe typ va det ju såå!! Ska sticka på bio om ett tag och mumsa lite mat..sen blir det att :::LiggA::: vidare orkar bara inte stå  

 



::::DAGENS LÅT::::



::::DAGENS VISDOMSORD::::



::::DAGENS MÅSTE::::

::::LiggA::::


::::DAGENS IDOL::::

För det finns inte så många med sååå stora hjärtan!!


 

::::DAGENS BILD::::

 

Av Sanna Matzols - 31 juli 2010 02:31

Av Sanna Matzols - 31 juli 2010 02:18

Hahahha :::MufflA:::


Av Sanna Matzols - 31 juli 2010 01:12

::::GlödeR::::

 


Tårar,, ångest,,andas,,skratta,,lida,,ge,,ta,,undra,,vandr
a,,se,,uppleva!!

Liten med tårar så stora som Sakta läker själen....likt ett glas rött eller en melodi full av glädje eller sorg!! PLÖTSLIGT kommer vardagen tillbaka lika ljuv som smärtsam!!







::::SeR:::::

Klarhet och lugn,,även om dimman håller i sig!! Men nu vet jg vart stigen tar mig!! Äntligen e jag rätt i tiden!!!!


 

Så vägen blir mitt öde..en ::NäverKonT:: på ryggen där jag vandra dit vägen bär.. !

!!ÖverallT!!


::::DVS::::


:::KletaN::::MiN::::MormoR:::Å::::DalarnA:::


Nu ska jobbeT börja som KomBooo!!



Av Sanna Matzols - 31 juli 2010 00:43


::::AllA HaR 1 MammA MeN AllA HaR IntE 1 PappA::::


Av Sanna Matzols - 30 juli 2010 10:05

Det man ger får man tillbaka och en då får jag så mycket gott!

  


Morgon, kaffe, cigg och bara chilla. Vilandes i mina tankar med lugnet och balansen för att fortsätta framåt. Har haft en laddad vecka där jag välsignas med att trots allt som har hänt och saker jag har gjort så finns mina vänner vid min sida och att få möjlighet till gränslös och kravlös kärlek lär mig så mycket och får mig att inse vart jag aggerar fel och vart jag gå vilse! Jag kan ju inget annat en att ansvara för mina handlingar för att bära på förödelse och smärta får mig att ruttna in i från och då kan jag knappast gå vidare..


  Jag i gröna havet i mördarbacken!!



::::DAGENS LÅT::::





::::DAGENS VISDOMSORD::::


- Love Is WickeD - I am WickeD - Life Is WickeD -


::::Stay WickeD::::

::::RicE Up NoW::::



  


::::DAGENS MÅSTE::::


Chilla loss.......


  


::::DAGENS IDOL::::


Min mamma som ställer upp för mig och skänker visdom -- och mina älskade vänner som gett mig så mycke kärlek!


  


::::DAGENS BILD::::



 

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Skapa flashcards