De-LunA

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sanna Matzols - 31 augusti 2010 20:34

Till mina kids för att jag älskar er över allt annat <3

Av Sanna Matzols - 31 augusti 2010 20:34

Till mina kids för att jag älskar er över allt annat <3

Av Sanna Matzols - 31 augusti 2010 20:33

Av Sanna Matzols - 31 augusti 2010 19:55

  


Nu blir det softich....ska ta en het dusch dricka lite vin och bara njuta av mitt liv..

Mina belöningar e heta..varma å nack myys...hahaha

näää men en het kväll full av love blir det i allafall...så jag ska tänka på er stackare som fryser i kväll ;) peace!!

Av Sanna Matzols - 31 augusti 2010 19:50

hahaha jag o Mama muuu två mejslar och nått snyggt i skuffen!!

Nu har vi försökt få ur Bobbos sterio...hahaha kändes lite pundigt att sitta där med verktygen inkörda i bilen...men kul va  det

Av Sanna Matzols - 31 augusti 2010 18:40

  


Jag blir så less på puckade människor,,tur att man kan hämta kraft från naturen.

Vet inte hur jag skulle fixa alla utmaningar i livet som kommer från alla håll om det inte var för min tr till ::::ModeR JorD:::: Den vägledningen e guld värd å håller mina fötter på jorden..Dessutom skrattar ja högt åt omogna lägre stående varelser vars interligens nivå e = 0 som tror att dom kan fälla en gammal häxa som jag!!

Fint eller huuuur!!

Try Bitch!!

 

Att va född på fel sida av badkaret halv vägs ut genom hissen med gener som inte funkar å ett fejs från helvettet kan det ju inte bli mer en fel!!! hehehee

 

Fyyy va elak jag e!

 

 

Så utmana mig gärna om du vill slösa din tid...för det svider inte på mig vettu :)  

Av Sanna Matzols - 31 augusti 2010 18:17


Hahaha.... du har igen aning om hur grym jag kan va...å det tänker jag!!

Bitchen kommer inte le nå mer nej nej the bitch kommer få dig att falla, hårdare och djupare en du kan drömma om.... 

D mest magiska e att jag inte behöver göra nått...det sköter den universiella lagen så fint själv.

Å det ska bli mig en ära att se på!

Av Sanna Matzols - 31 augusti 2010 11:52

::::DAGENS LÅT::::


::::DAGENS VISDOMSORD::::

Så man sår får man skörda...


::::DAGENS MÅSTE::::

Skogen o meditera


::::DAGENS IDOL::::


Mina kids och moder jord


::::DAGENS BILD::::


  

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards