De-LunA

Alla inlägg under november 2010

Av Sanna Matzols - 30 november 2010 19:34


  

 UNDERLIG DAG....

Mys på en parkeringsplats med Annelie och fotsvettskaffe-som det faktiskt lukta....bläää.....förvirrad onyttig dag med lyckligt slut fast det känns som jag har tappat bort KletaN?! hahahaha

::::DAGENS LÅT::::


::::DAGENS VISDOMSORD::::

När det inte blir som man har tänkt sig blir det som bäst...

::::DAGENS MÅSTE::::

VA snäll mot mig själv


::::DAGENS IDOL::::

BozzeN får det bli...lär mig mycket av henne!!


::::DAGENS NO::NO::::

stinkande strumpkaffemugg.....hahaha

::::DAGENS BILD::::


Hahaha e vi inte söta

när vi bara är......?????  

Av Sanna Matzols - 30 november 2010 19:22


Min chef anser att jag är alldeles för

 

självkritisk och att jag ska berömma mig

 

lite mer varje dag...3 bra saker e det

 

som gäller nu.... ok

 

1,

Den e lätt....att jag våga/klara/hantera

 

mötet med BozzeN :)

 

Vilket ordna smina förehavanden till de

 

bästa....

 

 

 

2,

Hum...lär tänka lite.... och kolla

 

"modell"-dottern   

 

Fixa sälj jobbet hyfsat.... får det bli

 

 

 

3,

ööööö.....tänk tänk.........

 

(å modellen)  JahAAA .... då modella

 

hon i JuL kläderna   

......orka 

 

HUM åter till bra......

 

Jag e ju väldigt gullig och snäll!

 

Sååå får det bli för dagen....

Av Sanna Matzols - 30 november 2010 07:17

På morgonen är det jobbigt att prata,,jobbigt att vara, jobbigt att ha det jobbigt. E inte riktigt van me Babbla-Mcy på morgonen ,,,vi snackar paket luckor tomten filmer choklad m.m

 

helt enkelt full rulle...

Mot jobbet!!!

Av Sanna Matzols - 29 november 2010 18:18

Nu blir det lax middag för hela slanten.... mums

  

Av Sanna Matzols - 29 november 2010 17:50

 Ibland bara vet man....man känner,,man ser och man bara vet att man e vilse..

man bara vet att man lär hitta kartan och kompassen å fara vidare...

Men sån e jag: Å inget blir som förr!!

 

  

::::DAGENS LÅT::::



::::DAGENS VISDOMSORD::::


Man ska inte ropa hej för än

man kommit över becken....

::::DAGENS MÅSTE::::


ÄtA::SkitA::SovA

::::DAGENS IDOL::::


MiN SoN ::OzzY::

::::DAGENS NO::NO::::


ArroganS

::::DAGENS BILD::::

 


Älskling utvecklas....sakta....men....säkert!! hahahaha  

hej

Av Sanna Matzols - 29 november 2010 07:02



Inge vidare att resa sig upp i dag men nu jävlar!!

Mot jobbet....å fryyyyysa

ha en fin dag!

Av Sanna Matzols - 28 november 2010 21:12

  Som sagt det har hänt både det ena och det andra,,men en sak e säker vi e dårlig på att träffa tid va det gäller julskyltning. Inte konstigt att det fanns parkeringsplatser....det va slut när vi kom typ!!

    ::::BuS::::

  

::::LovE::::

   ::::LussEBak::::

::::AdvenT::::

   ::::MyS:::: 

  ::::CoolinG BakaR::::

  ::::FarliG VäG::::


  


::::SaknaR::::

Av Sanna Matzols - 28 november 2010 09:40

  


Mys söndag!

 

Frukost på sängen med Harry Potter e va som gäller nu, sen blir det julbak, besök av mormor och skyltning på stan!! Syns i kväll!! då kommer kort!

 

Ha en mysig dag

 

BlesseD BeeE

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards