De-LunA

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Sanna Matzols - 2 januari 2011 20:23

:::Då man inseR:::


Om och om och om och om och om

samma lika..lika samma å så om igen...

 

Men nej inte nå mer!

Faan va jag ska vara knepig,,,allt e så knepiga,,,Ni kan åsså uplevas knepiga i min knepiga värld!!

 

Men som B säger ja lär ställa in kompassen!!!

Å då kanske det blir dax att följa kartan   


Det är smärtsamt att växa,, att inse och förändras...som om det sker för första gången varenda gång, man e så blödande så skör men ack så stark. Å efter alla mina "riter" jag genomlevt har jag insett en sak....det blir alltid till det bästa!!

Men bara om man Vill de bästa!!

 

  

 

 

:::Då man tar ansvaR:::


Sista chansen.....inte som krogen....inte som rea inte heller som förslag inbjudan eller premiärer...utan som

 

GeT ThE GriP


Ta ansvar,,,se till att ordna,,,inte gnälla,,,utan LevA! Så som man vill leva!!

Disskutionerna heta men givande och då jag inte längre tänker vara rädd för ensamheten!

 

  



Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards