De-LunA

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Sanna Matzols - 7 juli 2010 21:50

 


:::DeN GamlA SjäleN:::

Likt berget havet och de eviga stigarna så gammal är min själ. Visdom blandad med trötthet får lugnet att sakta krypa sig närmare och tacksamheten till :::ModeR JorD::: utgör inga gränser då tecken och lärdom visar mig varför jag är här. Allt mer kan jag se min mening allt mer kan jag uppskatta mitt liv, äntligen är det min tur att njuta av det livet ger.


Likt stormar eldar och de kraftfulla energierna så vild är min själ. Ivrigt sökande utan krav på nya prövningar kommer ibland kaoset till mig. Dess kunskap stärker min psykiska kraft för att kunna ge vidare den kunskapen jag lärt mig. Förståelsen av :::GudafolketS::: skola gör mig trygg och vågad ty rädslan inför det nya förlorar sakta sitt grepp.


 


Lika snabbt som jag tappar fotfästet lika snabbt hittar jag rätt igen. Det märks att jag blivit visare lugnare och förståndigare och att de prövningar som kommer till mig blir allt lättare att hantera och att göra nått åt. Det som för kunde få mig att krypa i dagar veckor eller år förlorar snabbt sitt grepp och jag tror mer på mig själv Nu en va jag någonsin kunde drömma om!


Jag är tacksam för det jag har i dag och ser varje ny dag som en gåva.

Jag är tacksam för min familj och den kärlek som vi har för varandra.

Jag är tacksam för allt som kommer till mig i dag- även om det inte alltid är det jag önskar. Men det är mitt liv och allt känns så meningsfullt och gudomligt.


::::BlasseD BE::::

Tack älskade

   ::ModeR JorD::  

Av Sanna Matzols - 7 juli 2010 14:06

 


:::FörändrinG:::

Ibland vaknar jag med andra andetag, kan svälja min stolthet och min ilska för att få viljan att delta. Känna livet sprudla genom mina vener för att allt lika snabbt tar slut. Att bara vara i det man nu har skapat är underbart men ensamhetens eko skär i mina öron och jag är lika tom som jag alltid varit!


::::DAGENS LÅT::::



::::DAGENS VISDOMSORD::::

Lev å låt leva!

::::DAGEN MÅSTE::::

Tänka!

::::DAGENS IDOL::::

Min mamma!

::::DAGENS BILD::::

 

Av Sanna Matzols - 7 juli 2010 13:35

Hade jag vetat bättre hade jag gjort annorlunda men nu var mitt vetande lika kort som ett andetag, det e nått jag får leva med varje dag!

Av Sanna Matzols - 7 juli 2010 13:22

 

Våra dagar korta eller långa, alla delar av våra sinnen vi kunde fånga.

Vi såg det vi hade vi såg det vi kunde få och alltid var det vi två!

Lekandes klunka vi oss av livets goda och delikatess och aldrig slogs vi omkull av stress.

Skratten ekade längst backen lång , du var aldrig sen utan där på en gång.

Omfamining, glädje men också en och en annan tår, men vi klarade oss år för år.

Backe upp och backe ner, just nu kunde jag inte sakna dig mer!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards