De-LunA

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Sanna Matzols - 12 juli 2010 17:12

 


::::BadA::::

Ja tack-hett hett hett

Av Sanna Matzols - 12 juli 2010 14:24

 

Av Sanna Matzols - 12 juli 2010 13:07

:::ElaK:::FalsK:::GaleN:::

Inte ska man beaka sitt vilddjur för mycket, föda det med sina onda tankar slå det med all sin förakt eller tränga det för mycket. Sakta sliter det sönder allt det vackra man bär på stundvis kväver det den skönhet man kan utstråla och leder en på vägen :::VilsE::: Inte visst jag hur mycket smärta jag orkade bära inte visst jag hur mycket svek jag kunde utstå innan jag själv blev den som gav smärta och svek. Visst försöker jag vara :::GoD::: men ibland undrar jag varför när det känns som hela världen håller på att rasa, å jag med den. Jag ska inte älta jag ska inte ångra det bromsar mig...men just nu orkar jag inte spela med mer. Vill bara skrika, vill bara springa...lång bort från mig själv! Klarar mig bra utan mig själv just nu!



Ibland har man saker gemensamt!!

Av Sanna Matzols - 12 juli 2010 11:23

När jag hör din röst

Värmer det i mitt bröst

Jag känner värmen

Djupt in i barmen

En känsla av lycka

Jag dig om tycka Du,

min kära Att vara dig nära

Är en stund som är helig

Då du för mig är overdelig

Dina ögon så vackra och djupa

För dem jag skulle kunna stupa

Dina läppar så röda

För dem jag skulle kunna döda

Jag dig älskar Så dig jag skänker En gåva jag hoppas du accepterar

Gåvan som består av all den kärlek jag kan ge

En gåva av ren kärlek Jag hoppas du förstår..

Av Sanna Matzols - 12 juli 2010 10:46

Den följer mig i spåren Var jag än är, vart jag än går

finns den vid min sida hur jag en mår.

Den finns där som en mur mellan mig

och andra mänskors liv.. 

Ensamhet, då de är det enda jag vet.

Av Sanna Matzols - 12 juli 2010 09:15

Det enda som är beständigt är förändringen!


Vad vi är idag kommer av våra tankar igår, och våra tankar idag bygger vårt liv i morgon:

Vårt liv skapas i vårt eget sinne.


 


                      

::::DAGENS LÅT::::



                      

::::DAGENS VISDOMSORD::::


Det krävs styrka att öppna sig – för man kan bli sårad.


 

                     

::::DAGENS MÅSTE::::

Skriva, fixa, planera å stå i.


 

                     

::::DAGENS IDOL::::

Alla människor som kämpar för sin sak

och står för sin åsikt!


 

                     

::::DAGENS BILD::::

 

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards