De-LunA

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Sanna Matzols - 5 juli 2010 23:02

         ::::SaknaR KidseN MassoR:::: TuR Att JaG KaN NussA NeR Me LovE

::::GoD NaTT::::

Av Sanna Matzols - 5 juli 2010 14:25

?::KontorsarbetE::?

Fan va jag e duktig!! Hela mitt kök e full av massa papper, lappar och telefonen går het. Jag har inte missat nått och har värkligen vart effektivt! Kanske skulle kontorsjobb passa mig?!

Hahahaha man kanske ska sattsa, införskaffa snygga brillor värsta väskan och en dyr penna som jag kan panta in i fattiga tider.


 

Av Sanna Matzols - 5 juli 2010 12:06

:::DagenS EkO:::

En ny dag en ny start,,så ser jag på det när  jag sitter här med min kaffekopp och tittar i min almenacka. Den ekar lite just nu och det e trist, men det ska det bli ändring på så fort näsan e normal igen..

För nej, jag e inte riktigt frisk en fast jag behöver ju inte ligga i allafall! Nä nu ska jag ta itu med mina viktigheter!


        

::::DAGENS LÅT::::


::::DAGENS VISDOMSORD::::

Se till det du har och inte har förlorat

::::DAGENS MÅSTE::::

Viktigheter

::::DAGENS IDOL::::

Min mamma för att hon gav mig liv

::::DAGENS BILD::::

 

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards