De-LunA

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Sanna Matzols - 2 december 2010 19:50

  

När man tar tag i och gör saker till det bättre!

 

Att ta sköna beslut som befriar ens sinne lite, det har jag gjort idag!

Underbart....som en stor sten som rasa ifrån mig och det e dax att gå vidare.

Kommer bli på hemma plan hela nästa vecka och vi får se vart det bär hän då, men nått nytt e på ingång i mitt liv!

Å eftersom jag e inpulsiv va det gäller nya utmaningar och gillar nya grejjer så passar det mig fiiiint..


Sååå nu ska lilla buz på äventyr :)  



  

::::DAGENS LÅT::::



::::DAGENS VISDOMSORD::::

Ta hand om kroppen det är själens tempel..

va kan vara viktigare än det?

 

 

 

  


::::DAGENS PEPP 4 ME::::

1 ny grejj!!

peppa mig och ge mig beröm dax

 

Jag är modig som står upp för mina drömmar och för mitt välbefinnande.

 

 

 

  

 

::::DAGENS MÅSTE::::

Ta det chill




  



::::DAGENS IDOL::::

MiN ÄlsklinG AndreaS



  




::::DAGENS NO::NO::::

Giriga o pengar kåta människor!!




   

::::DAGENS BILD::::

  



Av Sanna Matzols - 2 december 2010 07:22

Me and the kids 2 day!!

Efter varm choklad julkalender på radio o morgon  mys e den nya dagen välkomnad!! Hänga med min dotter till sin gamla nya skola för lite inskolning..sen efter det e det jobbet som gäller. Ja så det e bara upp me humöret nu :)    så vi höres i kväll!!

 

  

 

Saknar min OzzY!!

MassoR

speciellt när vi har våra små traditioner så här till jul...Han fattas oss!!

 

  

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards