De-LunA

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Sanna Matzols - 3 december 2010 15:00

Full rulle dag....vakna sur som fan i morse men nu e jag tröttis igen...

Upp med frukost mys julkalendern och fix inför vidare inskolning av Emma!

Det går bra,,,hon kommer snabbt tillbaka och det enda e väll byte av böcker o sånt som e lite jobbigt! Så i dag har vi haft Sv-med skrivning,,,i pausen ble det fika sims och mys hemma hos mamma så Emma fick prova att va själv till jag kom igen för fri lek på eftermiddagen :) Vi byggde äventyrspark med djur och klossar m.m...Super kul!! Sen drog jag Emma och Beckis hem och nu sitter dom i pysselrummet och grejjar medans jag ska förbereda mat och tvättstugan!!

I kväll e det lugna gatan, Kletan på middag och sen bara ChillA! Lite baka och julpyssel så klart men.....

Annars får vi se vad denna helg bjuder på....


  

:::IngA PartYPingloR:::


_____________________________________________________________

____________________________________________________

_________________________________________________________

_______________________________________________

_____________________________________________________________


::::DAGENS LÅT::::


::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

 

Lev varje dag som om det vore den sista!!

 

 

________________________________________

___________________________________


::::DAGENS PEPP 4 ME::::



Jag har tagit ansvar och stötta min dotter...good for me!

1 snäll mamma!

 

 

 

____________________________________________

________________________________________


::::DAGENS MÅSTE::::



TvättA....MatlagninG....MysA



_________________________________________________

_________________________________________

::::DAGENS IDOL::::



MiN FamilJ



_____________________________________________________

_________________________________________________

::::DAGENS NO::NO::::

 

 Brist på energi!

 

 

_______________________________________

____________________________________

::::DAGENS BILD::::

  


Av Sanna Matzols - 3 december 2010 14:56

Har fått lite undrade frågor ang OzzY och vill då berätta att han e min son som jag födde 1999 ...16 år gammal. vi är som hand o handske fram tills nu....:(

 Nu har han efter alla dessa år med mig bestämt sig för att bo med sin pappa vilket gör att det kommer bli mycket tjat på bloggen om saknad...kärlek...oro och OzzY stuff!!

Av Sanna Matzols - 3 december 2010 07:24



Tröööööööttt!!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards