De-LunA

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Sanna Matzols - 6 december 2010 20:12

 

  

Sitter här och bara njuter   trots krämpor och beskymmer mår jag riktigt gott, lite glömsk bara och vimsig just nu. ADHD problemen är lite starkare just nu, men det e skönt att veta att det lindras lika fort som det kommer!!

Ska baka igång en saffrans deg för mera bullar så vi har till myset med julkalendern! 

 

 

  

 

För att sen ta en het dusch innan jag ska dö i sängen!!  hehehehehe

 

 

Jag är tacksam för mitt liv och vårdar mina gåvor

Blessed be ModeR JorD och tack för min styrka mina upplevelser och all kärlek!

Jag är lyckligt lottad som har det jag har

och njuter varje minut nu :)

 

 





Av Sanna Matzols - 6 december 2010 17:08

  


Det spökar som attan hemma hos oss nu,,jag mamma och Ante har flera gånger hört nån knata i hallen nu under eftermiddan. Men ingen e där!?

Nere i tvättstugan funkar inte lampan och det lät som nån trampa runt i källaren :/ och när jag kom upp var ungarna skärrade då dom hade hört viskningar?!? Men fyyy :::ViK HädaN:::

Jaha lite upprepning da iform av matlagning....trist idag......jag e inte peppad men om jag ska kunna byta bort den spökiga tvättstugan så lär man ju bjuda till lite!!

:::C yA SooN:::

Av Sanna Matzols - 6 december 2010 15:28

Just nu i livet har bloggen inte haft så mycke prio...jag har anpassat mig tillbaka till mamma livet efter att ha levt lite "ensam"-liv!!!

Så helgen har gått till barnen,,,sova över, pyssla, lekar och massa mys!!

Sen har det gått tid till inredning inför julen :) äntligen har "Pyssel rummet ala kontoret inretts!!... shopping i massor samt att pakethögen växer!! Det är va jag har sysslat med.. annars e ja bara trött och hängig :/ men det e bara att mysa me LovE så måsr man bättre!! Eller hänga me mamma och KletaN!!



    

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards