De-LunA

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Sanna Matzols - 9 december 2010 12:42

Som sagt jag har ju inte sovit så bra i natt så jag sov till lunch idag!! Oj oj va trött jag har varit....Men nu e jag på topp och har massa att göra i dag då lasset från Stockholm kom igår med de sista av Emmas grejjer samt lite av mitt!! Så hela hennes rum e fullt av grejjer..

Ska plugga med Emma idag åsså hon gillar inte sin nya matte bok så det lr vi kirra samt kolla 100-tal :/ med super MattE huvudet ......mamma!! hahahaha jag som e så kass på matte lär väll ställa till det AB. Men ingen kan säga att jag inte försöker :P

Blir allså fixa trixa dag hemma,,,ringa lite samtal och fixa viktigheter!!

:::C yA SooN:::

_______________________________________________________


::::DAGENS LÅT::::



________________________________________________________

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

 Dagar då sinnet "sappar" kanske det är bäst att bara vara.

annars blir allt så rörigt och du har massa att ta i!




_______________________________________________________



::::DAGENS MÅSTE::::

Packa upp alla grejjer

 samt hålla uppdatering om OzzYs första dag i skolan.



________________________________________________________



::::DAGENS PEPP 4 ME::::


1: Jag är en kämpe som tar tag i saker

 som stör min vardag

 

2: jag är ärlig produktiv och full av rättvisa

 

3: Jag är bäst så klart





 _______________________________________________________

::::DAGENS IDOL::::


Gerd Gudrun Maria Schyman, född 9 juni 1948 i Täby i Stockholms län, är en svensk politiker (tidigare vänsterpartist) och socionom. Hon var riksdagsledamot 1988–2006 och partiledare för vänsterpartiet 1993–2003. Schyman lämnade vänsterpartiet 7 december 2004, och satt fram till valet 2006 som politisk vilde i riksdagen. Vid en presskonferens 4 april 2005 presenterades hon som en av styrelsemedlemmarna i det nybildade nätverket Feministiskt initiativ, där hon sedan september 2005 är en av talespersonerna.

 

  

Hon må vara som hon e och ha lite udda värderingar med det jag gillar mest med denna dam e att hon tar rama och händelser i livet med en klackspark och visst gnäller i media men fan hon reser sig alltid upp och fortsätter vidare!!

 

____________________________________________

 

 

::::DAGENS NO::NO::::

Att inte ha nån hunger förr en 12 på natten  

 


_______________________________________


::::DAGENS BILD::::


  


Här e jag full i bus på krogen med Lina i Stockholm..

Sååå känner jag mig i dag....

Full av bus

Av Sanna Matzols - 9 december 2010 00:40


NattI NattI

Av Sanna Matzols - 9 december 2010 00:32

  


Jaha så här efter kalaset    25 kr rikare av en Triss som KletaN kom me!

En ny magibok av Ante med älva på och fin penna....akta er va besvärjelser de kommer bli!! 500:- perfympengar+smink av love...fina ord i ram av kidsen..spa stuff av Gittan o CO...doktorpeng av mama :) och så en slant av far!! Å bäst av allt en chokladlåda av Linda med familj att mumsa på kan knappast bli bättre nu när jag inte kan sova heller!!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards