De-LunA

Direktlänk till inlägg 9 december 2010

::::DAGENS::::Då sov man till morgon va dag!!

Av Sanna Matzols - 9 december 2010 12:42

Som sagt jag har ju inte sovit så bra i natt så jag sov till lunch idag!! Oj oj va trött jag har varit....Men nu e jag på topp och har massa att göra i dag då lasset från Stockholm kom igår med de sista av Emmas grejjer samt lite av mitt!! Så hela hennes rum e fullt av grejjer..

Ska plugga med Emma idag åsså hon gillar inte sin nya matte bok så det lr vi kirra samt kolla 100-tal :/ med super MattE huvudet ......mamma!! hahahaha jag som e så kass på matte lär väll ställa till det AB. Men ingen kan säga att jag inte försöker :P

Blir allså fixa trixa dag hemma,,,ringa lite samtal och fixa viktigheter!!

:::C yA SooN:::

_______________________________________________________


::::DAGENS LÅT::::



________________________________________________________

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

 Dagar då sinnet "sappar" kanske det är bäst att bara vara.

annars blir allt så rörigt och du har massa att ta i!




_______________________________________________________



::::DAGENS MÅSTE::::

Packa upp alla grejjer

 samt hålla uppdatering om OzzYs första dag i skolan.



________________________________________________________



::::DAGENS PEPP 4 ME::::


1: Jag är en kämpe som tar tag i saker

 som stör min vardag

 

2: jag är ärlig produktiv och full av rättvisa

 

3: Jag är bäst så klart





 _______________________________________________________

::::DAGENS IDOL::::


Gerd Gudrun Maria Schyman, född 9 juni 1948 i Täby i Stockholms län, är en svensk politiker (tidigare vänsterpartist) och socionom. Hon var riksdagsledamot 1988–2006 och partiledare för vänsterpartiet 1993–2003. Schyman lämnade vänsterpartiet 7 december 2004, och satt fram till valet 2006 som politisk vilde i riksdagen. Vid en presskonferens 4 april 2005 presenterades hon som en av styrelsemedlemmarna i det nybildade nätverket Feministiskt initiativ, där hon sedan september 2005 är en av talespersonerna.

 

  

Hon må vara som hon e och ha lite udda värderingar med det jag gillar mest med denna dam e att hon tar rama och händelser i livet med en klackspark och visst gnäller i media men fan hon reser sig alltid upp och fortsätter vidare!!

 

____________________________________________

 

 

::::DAGENS NO::NO::::

Att inte ha nån hunger förr en 12 på natten  

 


_______________________________________


::::DAGENS BILD::::


  


Här e jag full i bus på krogen med Lina i Stockholm..

Sååå känner jag mig i dag....

Full av bus

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Matzols - 10 mars 2011 00:51

  Bloggen dör snart,,,,ny tid.... nya tankar.....nått som får mitt hjärta att banka. Jag hör.. jag ser.. jag vet.....å dax att göra nytt!!   ...

Av Sanna Matzols - 4 mars 2011 11:07

Kär i låten :D hahahaha Skönt att vara på benen o ute o springa innan solen gått ner ;) vampan har fått ljus på sin näsa och promenad med hund sällskap!!! Laddar fortfarande batterierna då jag inte e 100% frisk :( men skamden som ger sig!!! ...

Av Sanna Matzols - 3 mars 2011 20:47


wiiiiiii äventyret kommer till Dalarna :DÄlskade Lina e på G o jag ser fram i mot helgen som faaan!! Laddar upp för utgång i Borlänge å party till gryningsljus!!! Ska dyka in i garderoben och kolla va det finns där....så man kan dra nå gammalt över...

Av Sanna Matzols - 2 mars 2011 23:26

     Då jag befinner mig i trollerihatten!   Lilla jag....skrattandes med glimten i ögat med dinglande ben på "hatten" jag är en stjärna av alla stjärnor och här sitter jag och filosoferar om  ::VaD JaG SkA BlI NäR JaG BliR StoR::    ...

Av Sanna Matzols - 2 mars 2011 21:28

           

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards