De-LunA

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Sanna Matzols - 1 november 2010 21:40

Mys pys,,tända ljus suzzande barn och en god kopp te!

 

Kan man ha det bättre?? Nää knappast   

Pysslandet går vidare här hemma och nu känner jag mig verkligen hemma, men dom som känner sig mest hemma e nog barnen!!

Ozzy hänger med TiM från morgon till kväll å i afton har vi fin besök av Rebecka som ska sova över :)

Vi fixar lite till Emma för kläder å sånt samt att jag har fått mindre yta :( vilket åter igen ledde mig in i träsket av skor och annat smått och gått!!


  


Men hittills har jag inte hitta nå skor som jag vill skiljas ifrån :/ men målet mot att sälja går vidare...för skorna e bra många!!

Kika lite bland "Kinky" stuff...hehehehe synd att man e tröttiz men lite lek blir det ;) Piskan kom fram- men åkte undan lika snabbt...korsetterna e i närhet och min komis kom åsså fram :D Jouse-plast!!

 

  

 

Alla kvinnor borde ha.....

 

!!1 DILDO!!

 

  

 

Det är bra att leka och lära känna sig själv....då vet man vad man vill ha :D

 

NattI NattI



Av Sanna Matzols - 1 november 2010 18:39

Virvlandes likt ett sfrö från en blomma, tumlandes i världens fart, skakas som shake, ur kurs som tusentals plan... konstigt att det är svårt att landa???

 

Ett enkelt sätt att ge förklaring på mitt liv!!

Men en sak har jag bestämt....

 

Jag ska fan inte trycka igång "tumlarn" frivilligt!!

 

Hahahahah!!

 

 

  

 

 

::::DAGENS LÅT::::



 

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

Jag har ett så händelserikt liv att jag absolut inte behöver tillföra nå drama...det räcker som det är!

 

 

  

 

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

Bara njuta :) av barnen o LovE

 

 

  

 

 

::::DAGENS IDOL::::

 

ModeR JorD

 

Hon som ger oss liv, hon som föder oss, hon som odlar vår existens, hon som tar och hon som ger hon som hör och hon som ser! Tills vi åter förenas till 1!

 

Wicca - Ett sätt och se livets hemligheter

 

 Så länge människan har tänkt en egen tanke, så har det förekommit menings skillnader; Så glöm aldrig och visa respekt för din medmänniska tro, och de makter vi icke förstår.

 

 

  

 

::::DAGENS NO::NO::::

 

när orättvisor drabbar de jag bryr mig om.

 

Annelie jag älskar dig!

 

  

::::DAGENS BILD::::

  

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards