De-LunA

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Sanna Matzols - 3 november 2010 21:19

Så gulliga barn förvandlas till manipulerande troll!!

 

Jag vet inte vad som flyger i dom nu då...hahahaha

Men plötsligt så blev det en kamp om att vara vaken...ska ha nått att äta trots middag o kvällsfika...måste få se klart filmen... dricka vatten...springa å kissa!

jaja en kamp dom inte vinner så det såå!!

 

  

 

God Natt!!

Av Sanna Matzols - 3 november 2010 17:40

::::NÄR JAG KOM HEM FICK JAG EN BAMSEKRAM::::


Möttes av min dotter som hade saknat mig så :) de e kärlek det!!

Dessutom hade jag 2 EmmA då min dotter har besök av sin klasskamrat från Gruvriset :D snacka om lyx!! Dom hade gjort kort 1 paket och en bok till mig sen serverade dom kaffe som dom fixat till mig....Sååå gulliga!!!

Kan man ha det bättre va??!!

__________________________________________________
___________

::::DAGENS LÅT::::

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

Om du vill bli älskad, älska själv


::::DAGENS MÅSTE::::

1 SAK I TAGET


::::DAGENS IDOL::::


Min älskade Andreas som ställer upp,,hänger me kidsen på dagarna och får mig att känna mig som 1 prinsessa!! Älskar dig!!


::::DAGENS NO::NO::::


Misstro mot sig själv på jobbet!!


::::DAGENS BILD::::

  

Av Sanna Matzols - 3 november 2010 07:22

Kom igen TJEJER i dag tar vi dom med storm...Vi fixar allt!!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards