De-LunA

Alla inlägg den 27 november 2010

Av Sanna Matzols - 27 november 2010 20:21


  ::::SyskonkärleK::::  

 


På hemma plan,,pustar ut efter helvettesfärd i snöyra och halka! Ante lider av alla åkommor man kan ha nu efter den körningen och visst e man spänd för det var utmanande även om man inte körde själv :/ 

 

....!!StackarE!!....

 

Så nu e min dotter på plats och vi myser med ljus och pynt i vråna! Snacka om kram kalas, men vi 3 e överrens om att det e tomt utan våran :::OzzY::: så här ser vi fram imot jullovet!!

 

 

Chilla e det som gäller så man e laddad till JobbeT på måndag så man kan fortsätta sin karriär mot skyarna :)

 

!!! HahahahahahahA !!!

 

  

 

Mår fortfarande inte stjärna :( men men jag lär ju invänta nästa läkarbesök innan jag vet vad som händer me mig nu..

Humöret e inte på topp är innåtvänd och tillbakadragen. Hormonerna spelar mig ett spratt då jag åter sover dårligt och bara liiiiiider.... hehehe *synd om mig* Orkeslös likgiltig o trött dessutom totalt ofokuserad och Blind på nå vis....inte bra!! Men va gör man...??

 

  

 

 

 

Joooo.... man njuter, med sin älskling sina nära och kära och vänner! Att få guldstunder kan vara helt gratis och fullt energigivande och det är kärlek! Så i kväll ska jag/vi göra kärlek och glömma tid och rum!!

 

 

 

Tack AntE för att du finns och ger mig det jag behöver!!

Tack för att du är mänsklig och felar att du har känslor och att du delar  ....!!JaG ÄlskaR DiG!!....

 

  


Jag är tacksam för vad jag har i mitt liv...gott som ont!

ModeR JorD ger mig kraften jag behöver och visdomen jag behöver ha..

Gudafolket ger inte mer en vad man klarar av och ger det jag behöver..

 Belöningen kommer genom kärleken jag får från de mina


:::BlesseD BeeE:::

 

 

Av Sanna Matzols - 27 november 2010 08:00

::::LämnA DeN MaN ÄlskaR::::

Idag är en dag jag väntat på länge, men jag  vet att det kommer kännas tomt en då. Idag åker vi för att flytta hem min dotter Mcy   till mig i Dalarna. Underbart känns det och äntligen är saknaden över, nu e hon där hon ska vara

.......MEN.......

Ozzy min son han har bestämt sig för att stanna i Stockholm så han får bo med pappa,

det stöttar jag men mamman jag e

 bara gråter inombords   

 

Han kommer växa ifrån mig.... plötsligt kommer jag missa massa, han kommer kanske ha hemligheter, förändras m.m och jag får panik blir ledsen och har separationsångest. För även om han är stor e han min lilla kille och vi har ju haft varandra sen jag var 16 år vilket nu kommer över mig ordentligt....allt detta förändras!!

Det gör ont att liten blir stor.....

 

 

 

 

::::DAGENS LÅT::::

 

 

 

 

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

Se till det du har och inte det du har förlorat,, 

 

 

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

Åka bil....

 

 

 

 

::::DAGENS IDOL::::

 

Min son som är modigare en jag!!

 

 

 

 

  

::::DAGENS NO::NO::::

 

Att inte känna sig hel...

 

 

 

 

::::DAGENS BILD::::

 


Jag och barnen väntar i tunnelbanan i våras....     

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards