De-LunA

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Sanna Matzols - 26 november 2010 11:38

Jag minns den dagen som det var igår...jag kom inspringandes på biljarden stressad,, på flykt och slänger ur mig komentaren:

 

-Jag har försökt att springa ifrån mig själv hela dagen,,men jag blir inte av med mig!   

 

Å det e ju så det funkar då man i grund och botten bara har sig själv att släpa på, andra dom har vi bara till låns som vänner våra barn eller livskamrater.

Den enda man alltid måste stå ut med e sig själv och ingen annan kan "fixa" ens liv, eller få en att må och i grund och botten får man stå till svars för vem man är! Ingen kommer undan......Stackars mig för jag vill komma undan en stund, jag står inte ut med mig själv och genomskådar mig, mina handlingar, mitt mående. Men det värsta av allt jag genomskådar även andra......D e bara drygt...

Jag står inte ut just nu dessutom håller min son på att växa ifrån mig och min separationsångets är stark då han inte ska bo hos mig. Det e sorgligt och det e tur att jag kan gråta!!   Skulle bara vilja trycka på paus men nu e det play igen som gäller så e det med det. Det e ju förjävligt bara att vara sjuk i detta,,,man e riktigt gullig nu....not

 

 

 

::::DAGENS LÅT::::

 

 

 

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::


Hitta mening... evigt letande gnetande

bland spillror petande

 

 

 

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

 

Allt och ingenting

 

 

 

::::DAGENS IDOL::::

 

 

ModeR JorD

 

 

::::DAGENS NO::NO::::

KylA o FrossA

 

 

::::DAGENS BILD::::  

  

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards