De-LunA

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Sanna Matzols - 22 november 2010 20:38

Så va det utgång da.....som inte blev utgång.....men trevlig kväll med arbetskamrater.....mindre trevligt att sussa på  hård soffa!! nackspärr ab hahahah

 

    

Av Sanna Matzols - 22 november 2010 20:31

Nu är det snart jul...¨å jag älskar julen!! Sen alltid...jämt och mycket!!

För mig är julen skapande,,lugnande och traditionell... MeN de e inte alltid man får som man önskar!! Hahahaha så det enda jag önskar mig i år är lugn och ro!

Inge stress,,,massa mat,, film och mys- behöver en mini semester!!

 

  

Av Sanna Matzols - 22 november 2010 12:39

 

Jag är sjuk...faaaaaan...feber hela natten värk i kroppen...då menar jag !!!överallt!!! Stackars mig, dessutom e jag alldeles flamig och rödmosig så jag ligger nerbäddad i sängen..

Trist...ja som va så laddad i går :( men men...nya friska tag när jag e på benen igen!

 

 

::::DAGENS LÅT::::


 

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

Om man tänker för långt kommer man oftas bara halvvägs.

 

 

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

VilA

 

 

::::DAGENS IDOL::::

 

MammA o KidseN

 

 

::::DAGENS NO::NO::::

 

 

SvävA BorT I TankarnA

 

 

::::DAGENS BILD::::

 

           

 

NU blir det lite mat och sen vila

 C yA SooN

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards