De-LunA

Direktlänk till inlägg 10 december 2010

::::DAGENS::::

Av Sanna Matzols - 10 december 2010 15:09

::::DAGENS LÅT::::


::::DAGENS VISDOMSORD::::


Livet är inte de dagar som gått, utan de dagar man minns

 

 

______________________________________

 

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

 

Shopping på stan   



__________________________________________________


::::DAGENS PEPP 4 ME::::

1. Jag är fiffig och fantasifull

2. Jag är ansvarsfull och duktig, har fixat massa idag

3. Jag är duktig som tar en sak i taget och slutför det jag åtagit mig.


____________________________________________



::::DAGENS IDOL::::


Jack Sparrow är en fiktiv figur som förekommer i filmserien Pirates of the Caribbean från Walt Disney Company. Serien har fått sitt namn av och bygger på en attraktion som finns i fyra av Disneys temaparker. Jack Sparrow spelas av Johnny Depp.

Med både fiender och vänner omkring sig seglar kapten Jack Sparrow runt på det Karibiska havet i jakt på skimrande saker och andra slags skatter. Förutom sökandet efter skatter ägnar han tiden åt att dricka rom, förföra kvinnor och njuta av sin frihet. Men allt är givetvis inte frid och fröjd på ett av det pirattätaste haven i dåtidens värld. Då och då stöter han på faror som han dock alltid lyckas klara sig undan. Han använder sällan vapen för att bli av med sina fiender. Istället brukar han sin intelligens, sin listighet och sitt munläder och förhandlar sig ur uppkomna situationer. Alla fångas inte av hans besatthet av rom och av hans själviska sinne. Många är emellertid de pirater som tycker om honom och beundrar hans intelligens, och många är de som delar hans intressen. Sparrow jagas ständigt av sina fiender, det vill säga dels andra pirater, dels myndigheterna som snarast möjligt vill se honom hängd. Han finner då ofta en fristad i pirathamnen Tortuga. Den har mycket att erbjuda honom, vänner och antagonister bland besättningar på andra piratskepp, rom och vackra kvinnor.


  


__________________________________________________________



::::DAGENS NO::NO::::

Klimatmötet i Mexiko leder ingenstans...suck

Iran stenar ihjäl sina kvinnor...aaaa

Människor som stänger av o inte bryr sig om nått..


__________________________________________________________


::::DAGENS BILD::::

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Matzols - 10 mars 2011 00:51

  Bloggen dör snart,,,,ny tid.... nya tankar.....nått som får mitt hjärta att banka. Jag hör.. jag ser.. jag vet.....å dax att göra nytt!!   ...

Av Sanna Matzols - 4 mars 2011 11:07

Kär i låten :D hahahaha Skönt att vara på benen o ute o springa innan solen gått ner ;) vampan har fått ljus på sin näsa och promenad med hund sällskap!!! Laddar fortfarande batterierna då jag inte e 100% frisk :( men skamden som ger sig!!! ...

Av Sanna Matzols - 3 mars 2011 20:47


wiiiiiii äventyret kommer till Dalarna :DÄlskade Lina e på G o jag ser fram i mot helgen som faaan!! Laddar upp för utgång i Borlänge å party till gryningsljus!!! Ska dyka in i garderoben och kolla va det finns där....så man kan dra nå gammalt över...

Av Sanna Matzols - 2 mars 2011 23:26

     Då jag befinner mig i trollerihatten!   Lilla jag....skrattandes med glimten i ögat med dinglande ben på "hatten" jag är en stjärna av alla stjärnor och här sitter jag och filosoferar om  ::VaD JaG SkA BlI NäR JaG BliR StoR::    ...

Av Sanna Matzols - 2 mars 2011 21:28

           

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards