De-LunA

Alla inlägg under juli 2010

Av Sanna Matzols - 4 juli 2010 22:24

:::GoD NaTT:::

Nu ska jag sussa så jag pallar en ny vecka!! C Ya!!


 

Av Sanna Matzols - 4 juli 2010 22:04

::DeT BleV ÅkA AV I FlerA DagaR::


Detta har jag frossat i under veckan då jag vart sjuk...nu e det bara vänta till hösten för att se vidare! det flesta serierna och filmer jag har sett om Mc-gäng brukar suga men denna håller bortsätt från små detaljer. Men jag måste säga att spänningen har vart nagelbitande och jag vill bara se mer!! Så nu sörjer jag tills det kommer mer!


Av Sanna Matzols - 4 juli 2010 13:39

 

:::HadeS:::

I

Jag var son till Kronos, men oändlig smärta led jag i dagar bullrande av glädje, nätter röda av mitt hjärtas dom. Hårt beprövad, stundom drucken fram i barns och narrars sällskap skred jag tyst där dödens öga lyser mellan vårens blad och blom. Och min broder är densamma konung över salta vatten vida, stormens unga gud med gråa vingar och det stjärnehöljda hår. Och jag dväljes bäst bland dem, som av evig längtan lida, och på taket av min konungsborg orkanen evigt rår. Ännu är jag samme Hades, som bar in all dödens börda och som hällt var själ som vatten dit, där solen aldrig ler Ännu hör jag liksom ovanfrån var Jason plöja, så och skörda för att själ på själ som dagg må droppa i mitt rike ner.


II


Jag är samme gud som fordom, kring mig heta stormar jaga, skakande som multna löven kransar från var ny och jordröd grav. Ännu går jag liksom fordom att inför min fader klaga, dock ej mer för dem som dödats men att liv han en gång gav. Jag är människa ändå och fylld av hetta, skratt och plågor, och förgängliga småting av jorden fyllde ofta min håg. De ledsagade mitt hjärta men de slocknade som lågor - flammor voro de från djupen där mitt dystra rike låg. Jag skall vänta här i djupen tills jag hör hur gudar kalla. Du må ingå i vår glädje och bli klädd i ljusets skrud! Jag skall bida tyst och länge, höra änglars röst befalla: Låt ditt hjärta vara stilla inför Gud!

Av Sanna Matzols - 4 juli 2010 12:49

 

:::AndaS:::

Sitter här och njuter av att kunna andas lite i allafall medans jag tittar på ett mode pogram från milano och det känns skönt att veta att det e ok med fri fantasi, färger och kreativitet! Å tankarna går till min drömutbildning än en gång. Att få designa sin egen kollition!

Funderar på att ta vilket skitjobb som helst så jag kan spara i hop till utbildningen! Men just nu ska jag bara konsentrera mig på att bli frisk, så jag kanske kan komma ut nån gång i solen! Ha en fin dag!!


::::DAGENS LÅT::::


::::DAGENS VISDOMSORD::::

Saknaden efter något kan inte botas av något annat, det e ju själva saknaden som botar!

::::DAGENS MÅSTE::::

Ut i solen lite

::::DAGENS IDOL::::

Mina barn för att jag får äran att ha dom i mitt liv!

::::DAGENS BILD::::

  Till min Älskade LinA som fyllde vuxet!!! Love U och saknar dig massor

Av Sanna Matzols - 3 juli 2010 19:25

 


MeeeN FyyyyY!

Jag hatar snor och allt var det innebär, folk som petar näsan, mitt eget snor och nån elva under en unges näsa e inte heller OK

Kul då när jag har fått Bihåleinflamation..not jag e täppt men endå rinner det,, bläää kan inte andas och min nos e helt pajj!!


::::SnällA GöR MiG frisK:::::

 


Å till alla er näs-petare--- Lägg av!!

Eller gå in på toaletten och göm er!

Av Sanna Matzols - 3 juli 2010 15:03

Ja detta har ju vart en intresant vecka...not!

Har legat hela veckan, bortsett från Tisdagen då det blev en fotbollsafton som var super kul å det va ju tur det eftersom jag blir galen av att bara ligga.. Annars e det feber och förkylning som har härskat och jag orkar ingenting, så vi syns när jag e frisk!

:::TisdagSMyS:::

         

::::DAGENS LÅT::::



::::DAGENS VISDOMSORD::::

Mycket vill ha mer

::::DAGENS MÅSTE::::

Vila

::::DAGENS IDOL::::

Min man

::::DAGENS BILD::::

 

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards