De-LunA

Alla inlägg under juli 2010

Av Sanna Matzols - 30 juli 2010 09:08



Ser ju inte så bra ut det här!!



Av Sanna Matzols - 29 juli 2010 21:23


::::CykelN BörjaR ÅteR::::




Jag dög och jag åter föddes- kraftfulla insikter och plötsligt blev allt såå klart, rädslan ilskan och misslyckandet bara försvann.. Å jag blev välsignad med förlåtelse visdom och vänskap belöningen!!




 




Av Sanna Matzols - 29 juli 2010 12:51

  


::::1 Ny DaG o NyA ÄventyR::::

Vaknar som en sönder gasad kossa efter 2 paket cigg som har vart å vänt i lungorna, ingen hosta här eller- Joooo  Jag var ju ute och gjorde stan igår en snabbis endå så hann jag visst bli lite onykter så det gick så långt att jag puzza en groda,,hahahaha salt va det men ingen prins blev det!

 Sitter här nu och häller i mig 8 koppar kaffe och försöker vakna till, man har ju inte tid att slösa timmar här inte- livet e för kort!!

 

  

::::DAGENS LÅT::::

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

Ta det du vill ha annars gör nån annan det!

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

Kaffe kaffe kaffe.....

 

::::DAGENS IDOL::::

 

Mina älskade vänner i Falun, tänk va bra jag har det!

 

::::DAGENS BILD::::

 

  

Av Sanna Matzols - 26 juli 2010 23:59

"...Bortsett från några sällsynta individer (Sokrates, Jesus) förlitar vi oss på omvärldens tecken på respekt för att kunna tolerera oss själva..."


"Ibland önskar man att livet vore slut - men för det mesta vill man att det ska börja"


"Jag skulle gilla morgnar bättre om de började senare"


"Det finns en sorts nödvändig galenskap att tro att just du kan förändra världen. En galenskap som gränsar till genialitet och som samtidigt är den enklaste vardagsklokhet: Du kan det, och du gör det tillsammans med andra"

Av Sanna Matzols - 26 juli 2010 23:14

När du ler mot mig tror jag att det finns en baktanke.

När du dömmer mig blir jag inte förvånad.

När du är elak mot mig glömmer jag det aldrig.

När du ljuger för mig bygger jag luftslott tillbaka som du bara kan drömma om!

                   


Det finns så många ärr i mig att en kropp aldrig skulle kunna bära utan att rasa sönder. Det finns tankar i mig som inge annan än mina likasinnade kan förstå pga våra erfarenheter och det smärtar i mig att andra människor bara tycker att man ska agera annorlunda eller bättre. Nu när jag sitter här efter år av konstiga val och efter dagar av självbedrägeri som tagit så mycket av min tid känner jag bara en sak:

::::JaG TänkeR IntE FörlorA MIG FöR KampeN AtT PassA IN::::

Folk får snacka skit, ha förutfattade meningar och vara fegisar som inte vågar fråga rätt ut men kom fan inte till mig sen och tala om hur jag ska vara eller leva mitt liv...för jag gör ju åtminstånde något åt mina problem!!!

Av Sanna Matzols - 26 juli 2010 09:56

::::FinneR IngE LugN::::

Ny dag nya andetag med inre stress och snurrande huvud.

Kanske är det det som är meningen men just nu förstår jag inte varför jag bara inte kan få vaaaa! Dax att kolla va jag har för möjligheter och sen får jag se vart livet tar mig, hoppas på inre lugn i allafall!



 

::::DAGENS LÅT:::::


::::DAGENS VISDOMSORD::::

Se till det du har och inte det du har förlorat



             


::::DAGENS MÅSTE::::

Focus


             


::::DAGENS IDOL::::

Dom som orkar och kan...



             

::::DAGENS BILD::::

 

Av Sanna Matzols - 25 juli 2010 12:18

Ostoppbar!!

 

::::DAGENS LÅT::::



::::DAGENS VISDOMORD::::

Jag har fan ingen aning-inte läge att ge visdom!!!


  

::::DAGENS MÅSTE::::

Ut i regnet och hänga :)


  

::::DAGENS IDOL::::

Mina barn!!


  

::::DAGENS BILD::::

 

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards