De-LunA

Alla inlägg under juli 2010

Av Sanna Matzols - 24 juli 2010 10:17

 


::::HittA VilsE::::

Sitter här med min kaffekopp och stirrar känns som om jag e en struts som står på huvudet. Kan inte riktigt få tag i mina tankar eller över huvudet taget mig själv och det e så kul att vara liten och rädd full av stress och knepiga tankar...not!  

ena stunden känns allt så klart, nästa stund känns det som om jag går i dimma, kan inte se klart kan inte hitta enden på garnnystanet utan desto mer jag drar desto mer knutar blir det. Hur klok, stark och förnuftig jag en är känner jag mig som nån utan hjärna och hjärta...typ en amöba!! hehehe


::::DAGENS LÅT::::


::::DAGENS VISDOMSORD::::


Om man gör som man alltid har gjort kommer man få det man alltid har fått, så när det inte blir som man har tänkt sig får man tänka så att det blir. men när den universiella lagen sätter en i gungning utan att ge tecken för varför är det inte såå lätt!


  


::::DAGENS MÅSTE::::


Promenader,kaffe och anteckna!!


  


::::DAGENS IDOL::::


Alla dom som har koll på läget!!


  


::::DAGENS BILD::::


 

Av Sanna Matzols - 23 juli 2010 19:03


::::Av SmärtA VäxeR MaN SägS DeT-MeN JusT Nu KrympeR JaG::::

Av Sanna Matzols - 21 juli 2010 16:28

 

Av Sanna Matzols - 21 juli 2010 14:59

Av Sanna Matzols - 21 juli 2010 13:37

Har fullt upp nu att bloggen inte varit nå prio, dessutom har jag bytt program på datorn så kamerans alla bilder får vänta!! Livets karusell är spännande och påfrästande och det är svårt att få tiden och mitt inre att passa ihop, men en sak är säkert..jag kommer få i hop det nån dag!!


Jag hade en underbar helg hos mormor så visst blev det tyst och lite ensamt när jag kom hem, men samtidigt var det fantastiskt att Emmma kom hem för det fyllde min ensamhet.. Vi har värkligen haft det mysigt och spenderade en heldag på badet i måndags!! Så snart simmar hon!! 


Nu ska jag röjja lite medans Emma e ute och leker!! Syns sen!

Av Sanna Matzols - 19 juli 2010 10:54

Go morgon :) livet leker och vi med det. Skönt att vara på hemmaplan men visst blev det tomt efter dagar med tant maffian!! Tack älskade :::MammA::: och :::MormoR::: för underbara dagar med skratt å tårar!! Kärlek till er!!

Här e det varmt som attan,, så jag och Emma sticker och badar äventyr att hitta dit bara!! C yA!!!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards