De-LunA

Direktlänk till inlägg 26 december 2010

Då D NyA ÅreT KommeR

Av Sanna Matzols - 26 december 2010 09:48

Vaknade med känslor...tankar o ingen koll  det kanske e normal för dig, men för mig e det jobbigt nu.... Tänk själv att vaka upp o inse att din plan inte riktigt e stabilt att dina drömmar vilar på tandpetar torn och att ditt sätt att jobba inte riktigt klingar med de du strävar för!  

 

 

 

Va vet väll jag.....

Alltid för mycket o alltid för lite...

 

Jag är bäst på att ta i...starta upp...ladda o fixa men slutförandet.......Då suger jag

 

  

 

Så nu när jag e helt slut efter faktiskt ett väldigt bra slutförande::JuleN:: så nu är det bara att fortsätta framåt men full energi och nya sattsningar!!

 

 

Har lite spännande grejjer på G o hoppas på att få som jag vill nu inför de nya året ;) Nödvändiga förändringar e aldrig fel och jag tror att resultaten av allt kommer bli toppen och givande så som jag vill ha det :)

_________________________________________

____________________________________

 

Har setat i telefon hela förmiddagen och med gott sällskap, planerat och fixat och nu har jag fått i gång starten till mitt blivane företag!! CooooolT

Ja e så nöjd, men de e ett LIIIITET projekt för annars e det som vanligt jobb jobb jobb....

 

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Matzols - 10 mars 2011 00:51

  Bloggen dör snart,,,,ny tid.... nya tankar.....nått som får mitt hjärta att banka. Jag hör.. jag ser.. jag vet.....å dax att göra nytt!!   ...

Av Sanna Matzols - 4 mars 2011 11:07

Kär i låten :D hahahaha Skönt att vara på benen o ute o springa innan solen gått ner ;) vampan har fått ljus på sin näsa och promenad med hund sällskap!!! Laddar fortfarande batterierna då jag inte e 100% frisk :( men skamden som ger sig!!! ...

Av Sanna Matzols - 3 mars 2011 20:47


wiiiiiii äventyret kommer till Dalarna :DÄlskade Lina e på G o jag ser fram i mot helgen som faaan!! Laddar upp för utgång i Borlänge å party till gryningsljus!!! Ska dyka in i garderoben och kolla va det finns där....så man kan dra nå gammalt över...

Av Sanna Matzols - 2 mars 2011 23:26

     Då jag befinner mig i trollerihatten!   Lilla jag....skrattandes med glimten i ögat med dinglande ben på "hatten" jag är en stjärna av alla stjärnor och här sitter jag och filosoferar om  ::VaD JaG SkA BlI NäR JaG BliR StoR::    ...

Av Sanna Matzols - 2 mars 2011 21:28

           

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards