De-LunA

Direktlänk till inlägg 20 februari 2010

Kärlek!

Av Sanna Matzols - 20 februari 2010 01:32



Det var en gång 2 med två ovärdeliga skatter.. Och dessa skatter va inte som vanliga skatter,, dom var mänskliga.
Det levde där en prins med ovärdelig kunskap o ett gyllene hjärta,, han va familjens skatt.
Men med en enastående resa bakom sig, där allt han engång haft grymt tagits ifrån han.
fylld av fruktan men med ett sinne för godhet o kärlek.
Där levde även en prinsessa, dold i skuggan av svek o prövningar Rikets förlorade skatt..
Med enorm skönhet o ett öppet hjärta ska hon en dag återvända med ny storhet.
Men inom henne va rädslan stor o tilltron liten.
hennes livsresa hade fört henne till emsamheten.

När två själar möts som redan e enade sen tidigare händer
d magiska som drar allt som hör ihop samman.
De som skall mötas ska finna varandra.
O så blev de i kunskapens hus. Dragningskraften
blev såå stark o allt skedde totalt naturligt.
Sen blev det som det alltid hade vart så utan frågor eller tvekan.

Men på grund av rädslan drog Hon in sig i sitt skal igen ty ensamheten är säkrare en kärleken.




Trots att dessa två själar hade såå mycket att lära av varandra, vände hon honom ryggen och valde att
dränka sig i tystnaden. Ty rädslan var så stor,, att hon inte längre hade nått o säga.
Med blickar skickades saknaden o orden,, dom som aldrig kom i talan..
Sökandet bort förblir ganska enkelt ty kraften av frihet är något som smakar gott.



De starka känslorna får inte ta över eftersom hon inte har tillit till andras kärlek o vänskap.

Men hela tiden knyts banden åter samman,, saknaden glöder för hett.
Undrandes över vad han gör...??
Han väntar!!??!!

Hur kan det va möjligt efter all denna tystnad?



O trots allt han har bevisat o all den kunskap hon har,, e det svårt att släppa loss känslorna..
Trots hans ömhet, försiktighet o omsorg,, tvekar hon,, in i det sista!!!
Även om hon vet att allt blir bra,, e ett bindande endå något kraftfullt o obrytbart!


O ett löfte som d,, kan man inte bryta för att bara ge sig av..
Såå efter att ha granskat sig själv o det hon har bestämmer hon sig för att våga!!
Ge allt,, för att bara chansa,, kanske kärleken blir hennes?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Matzols - 10 mars 2011 00:51

  Bloggen dör snart,,,,ny tid.... nya tankar.....nått som får mitt hjärta att banka. Jag hör.. jag ser.. jag vet.....å dax att göra nytt!!   ...

Av Sanna Matzols - 4 mars 2011 11:07

Kär i låten :D hahahaha Skönt att vara på benen o ute o springa innan solen gått ner ;) vampan har fått ljus på sin näsa och promenad med hund sällskap!!! Laddar fortfarande batterierna då jag inte e 100% frisk :( men skamden som ger sig!!! ...

Av Sanna Matzols - 3 mars 2011 20:47


wiiiiiii äventyret kommer till Dalarna :DÄlskade Lina e på G o jag ser fram i mot helgen som faaan!! Laddar upp för utgång i Borlänge å party till gryningsljus!!! Ska dyka in i garderoben och kolla va det finns där....så man kan dra nå gammalt över...

Av Sanna Matzols - 2 mars 2011 23:26

     Då jag befinner mig i trollerihatten!   Lilla jag....skrattandes med glimten i ögat med dinglande ben på "hatten" jag är en stjärna av alla stjärnor och här sitter jag och filosoferar om  ::VaD JaG SkA BlI NäR JaG BliR StoR::    ...

Av Sanna Matzols - 2 mars 2011 21:28

           

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards