De-LunA

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Sanna Matzols - 17 februari 2010 21:41

www.nattensmess.se


Till alla er som behöver nått att snöa iväg i under sömnlösa nätter!!! Så jävla skojj!!

Av Sanna Matzols - 17 februari 2010 21:24

  Det hör inte till vanligheten men i kväll är det dax!

Skräckis!! Å jag är redan rädd, för alla sådana filmer e ju lika, smyg,skräm, spring å skrik!!


O Detta e va som presenteras ikväll!


Ja vågade inte ens titta på detta kan jag säga!!


Av Sanna Matzols - 17 februari 2010 14:39


If I rule the world....


....skulle jag inte vara president.


....skulle jag förmodligen bli maktgalen, girig och ennu mer ego.


....skulle folk inte gilla mig då jag vill att vi konsumerar mindre.


....skulle jag vilja sudda ut AllA gränser.


....och sudda ut gränserna skulle ja inte styra världen längre.


  

Av Sanna Matzols - 17 februari 2010 08:47


DAGENS LÅT: för att jag inte hitta den ja ville  



Hatar att vakna när de känns som ja nyss har somnat, hatar att somna när jag vet att jag ska vakna!! Helt enkelt jag hatar ALLT som har med sömn att göra, för jag blir endå aldrig pigg eller trött för den delen! Allt jag blir e fuckt up!


 

DAGENS VISDOMSORD: Finns ingen jävla visdom idag

  

DAGENS MÅSTE: ska sova ett par timmar till



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards