De-LunA

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Sanna Matzols - 12 februari 2010 19:34


Av Sanna Matzols - 12 februari 2010 17:03

  Vaknade med surig min och kände för att förgöra världen!


Men det är ju tur att man har kommit så mycket på fötterna att jag kunde välja något annat! Thomas mening värmde mitt iskalla hjärta och fick mig att vända på känslan

ta ett andetag och titta in i mitt inre!

Att inse att Allt det jag saknar gör att jag inte ser vad jag har, att ilskan håller i sig från nattens drömmar och att det inte har något med min värklighet att göra.

  


Vardagen kan inte alltid fyllas med glädje och nöjje utan livets måsten har sin plats och utan detta finns inget som kan få en att uppskatta det som är roligt.

  


Så jag ser fram imot äventyren som fyller denna dag!


 

Blessed Be du heliga moder.

Du som ger och tar, du som håller mitt liv i balans.

Jag är tacksam för de ögonblick du skänker mig, där jag ser, hör och känner!

Tack för att jag får vara vaken i dag!!


Till alla bröder och systrar där ute som fumlar i skuggorna

- Känn dig själv!


Av Sanna Matzols - 12 februari 2010 16:30

DAGENS LÅT: För att påminna mig om att inte ta för givet, speciellt mina vänner....



DAGENS VISDOMSORD: Att älska och förlåta fyller hjärtat med kärlek....


DAGENS MÅSTE: Låta kärleken vinna över rädslan...



   

Annelie,,, Jag Älskar Dig!



Det ena kan inte leva utan de


andra!


Minnen som värmer mitt inre,, långa nätter  skratt , danser som aldrig tog slut och 2 hjärtan som svettsades i hop till 1. Smärta, okunskap och egoism kunde inte krossa detta. Lögner, hat och frustration gjorde detta band så mycket starkare och det som först kändes självklart blev 1 av de största gåvorna från gudafolket. Det jag inte har det har hon, det hon kämpar för vill jag också uppnå och den klokhet vi tillsammans har skapar 2 kvinnor med visdom!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards