De-LunA

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Sanna Matzols - 20 februari 2010 23:31

     

Japp! Tvingade just ut min älskling för att handla Coca Cola!!

Och som allt annat här i världen så e ju ingenting Gratis!

Hahahaha!

Ja sa ju att jag skulle bjuda på mig själv!!


Men till skillnad mot vissa Dalkullor gillar ju jag att ha sex med min man!

Tycker att det är slöseri att ligga och ta imot nått i väntan på nått annat!


Detta fördjupar jag mig lite närmare i senare, då min första upplaga av skvaller i gropen är klar!!

Av Sanna Matzols - 20 februari 2010 23:09

 


Jag vet inte men det känns som att valet av vinnare har sin poäng!

Kanske för att varenda tjej/kvinna smälter för denna pojkman när han dansar runt på scenen samt att han i Europa har smittat ner allt honfolk med sina ord och bruna ögon! Men om sanningen ska fram är han ju inte SÅÅ jävla bra och jag undrar om skriken varit lika höga om han sett mindre vacker ut? Eller om han inte hade haft rätta takten till sina danssteg?!

Och i kväll kan man ju säga.... att visst lät det ok! Men det va en inpräntad lugn låt utan dans!! Balader känns mer rätt för denna pojkman för luften går ur han snabbt när det är dans inblandat!!


Annars kan det låta så här live... och i mellan allt ååååå,,,oooooo yeeee

tycker jag att det låter si och så!? Men det kanske är vädret, va vet jag!



Ett säljande Paket ja absolut, men det är ingen jag skulle betala för....

Av Sanna Matzols - 20 februari 2010 19:19

 


Chokladtårta ska jag få!! Mums,, jag ska äta den med glädje!

Nu när min man har kämpat så! hihihi


Men jag fick inte sätta ut nån bild dock!!!

Av Sanna Matzols - 20 februari 2010 17:21

Fyy va det yr snö här, bläää!!

Blev så förvirrad att jag glömde typ allt jag skulle handla!!

Tur att det finns flera som har ben å kan handla.. trots att Ozzy och Thomas klaga.

Som om det e värre för dom än oss!!

  

Nu e det Persiska biffar på menyn,, Mums ty jag e hungrig som en varg!!!


BRB!

Av Sanna Matzols - 20 februari 2010 12:42

DAGENS LÅT: till alla mina tjejer som lever livet!



DAGENS VISDOMSORD:

fick man tillbaka sin ungdom skulle man bara göra om dårskapen


DAGENS MÅSTE:  LEKA O NJUTA!!


 


Nu kan det väll snälla sluta snöa,, har aldrig sett så mycket snö här nere.

Och ser man den här bilden då kan man inte göar annat en att drömma om värmen!!


Go morgon!

Av Sanna Matzols - 20 februari 2010 12:25

Så nice,,, kolla in detta!! Svårt att inte bli V#T!! OJ OJ OJ

Här fanns det massor som jag vill ha!

   

       




http://www.ingelita.se/

mode · sex
Av Sanna Matzols - 20 februari 2010 01:33

Fyller på med lite gamla inlägg från min förra blogg!

Vissa kan jag bara inte släppa taget om, vill ju att dom ska finnas för evigt!


 

Känner mig så stark, tänk att jag har kommit så långt!

Hela världen ligger i mina händer och drömmar jag kämpat för går i uppfyllelse!

Jag är så tacksam för det jag har och ser fram imot mitt liv!







för alla ensamma människor...



DAGENS VISDOMSORD: om min magi kunde forma om åren.. Din smärta e min smärta!


DAGENS MÅSTE: lungt sinne!


Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards