De-LunA

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Sanna Matzols - 11 februari 2010 22:38

Man har det för bra!

Här sitter man o latar sig vid datorn hela eftermiddan tills "roomphan"blir platt medans älsklingen sliter med super god kyckling, rastlösa barn samt att han fick lyssna på min "kassa" musik. Så bra kan man ha det fast man e dagens BITCH!   


Go Natt  världen!

 

Vår kära dotter Emma tappa en tand i går och idag tappa hon den på andra sidan..

Hon e nu väldigt lik mig när jag va liten!!   

Av Sanna Matzols - 11 februari 2010 17:19


Ibland önskar jag att jag bara va "vanlig" med ett leende på läpparna som tycker 8-5 jobb va lockande, att radhus var drömmen och aldrig fyllde huvudet med grubbel om livets mening eller att jag var blind för dubbelmoralen och falskheten.


Visst e min önskan att inte vara falsk, att inte drabbas av dubbelmoral.. men man blir som man umgås!!!


Så visst jag e elak, ful i mun och falshetens drottning ibland.

Visst drar jag mig för ansvar, ärlighet och goda järningar men min önskan e att handla annorlunda!!!



Så eftersom alla e så tänker jag fortsätta så

Jag e en bitch o jag gillar D!!





Av Sanna Matzols - 11 februari 2010 16:54



Skönt med stora ytor, mycke människor och tusen möjligheter.

Tiden snurrar vidare men jag snurrar inte lika mycket längre.

Tid att tänka efter tid att ta hand om mig själv, ty här missar man aldrig nått. Här bits inte jag av stressen utan kan faktiskt hinna ta ett djupt andetag och känna mitt inre. Trots att det är trångt njuter jag av att ha mina älsklingar nära och det jag trodde va omöjligt igen har hänt. Jag fick tillbaka min familj!   



Trodde att jag skulle sakna mina ställen i Falun, men här finns det också platser som kan ge mitt inte ro. Här behöver jag inte välja utan kan få allt på en gång, storstad och natur, betong och träd eller puls och lugn. Det passar mitt kluvna huvud bra!! hahaha


Av Sanna Matzols - 11 februari 2010 16:15

DAGENS LÅT: T.S.T



DAGENS VISDOMSORD:  

Man saknar inte kon för en båset är tomt


DAGENS MÅSTE: 

vila och tänka


   


  Visst saknar man det man hade men detta beslut handlar inte om att lämna något utan att komma till något! Att ge sig själv och de sina nya förutsättningar.


Det är inte för en jag fått distans till mitt liv i Dalarna som jag kan se hur illa det har varit med mig. Ett hjul som snurrat på så att bromsen sedan länge måste ha trillat av. Klart att jag inte har kunnat resa mig upp, kunnat älskat eller kommit vidare när jag förlorade allt som någonsin betytt nått. Därefter blivit en duktig skådespelare ( fan jag borde få pris) för att stolthet och rädslan för "mitt" misslyckande inte skulle synas på ytan. Kom igen och säg nån som vill visa sin sårbarhet, sin sorg eller sin rädsla i en Ormgrop av människor!?   


Synd är det att jag slösat bort tiden som jag kunde ha lagt på mina änglar i stället,, som till 100% velat mig gott.. Men detta förstår man ju inte för en efteråt och det är ju inte alltid det går att laga.


Men Sketan, Kletan och Mamma Mu tack för erat stöd

och för att ni såg mig för den jag va!! Utan era ärliga ord hade jag aldrig kommit hit och hade aldrig vaknat.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards