De-LunA

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Sanna Matzols - 18 februari 2010 23:15

Jag vill trycka huvudet i en tårta eller 2 tack!!

 

ELLER KANSKE BO I EN TÅRTA?


För att ha det så här mysigt!!! 

Av Sanna Matzols - 18 februari 2010 23:02

På allt... hallonsnören, flygandemattor -hallonsmak(finns ej längre -ny variant på rulle) turkisk peppar, Coca Cola i massor,, flera paket cigg- lär ju kedjeröka eftersom jag har vart utan hela dagen!! BARA EN TIMME KVAR!!

Få se nu,, gott o blandat,, isglass- kalippo cola, salta pinnar Å en stor magsäck!!


Hum,,,,,  passar inte direkt i hop med min plan!!!?  


Av Sanna Matzols - 18 februari 2010 19:23

Det tar bara några få sekunder några ord så trasas allt sönder. Så här sitter jag igen och kan inte spola tillbaka tiden medans mitt huvud värker och mitt inre blöder. Ibland skakas den tygga marken sönder och man faller ner i sprickan, där man inte orkar dra sig upp! Trodde jag hade nån att falla imot, någon som kunde sträcka ut en hand, någon som förstog men inte då.. Bräcklig och skör, ilsken och rädd är jag i mellan åt men jag trodde jag va i bra sällskap men så klart släpper jag in den största demonen i mitt inre allt för att få det sönder smulat. Men här va jag ju trygg, här kunde jag ju va mig själv här kunde jag få vara svag och gråta, tänk så lättlurad jag kan va! Skulle aldrig tagit av mig mina masker som skyddade min sårbarhet, för denna smärta är värre en den förljugna värkligheten jag har vandrat i. Borde ha vetat bättre en att städa mina "lik" i garderoben tillsammans med ett av dom. Den förändringen jag var berädd att göra visade sig inte vara ömsesidig, utan plötsligt ligger allt hos mig, plötsligt finns det bara en dårlig sida plötsligt är mina ord de elakaste!?


Blind dum och döv!!??


Av Sanna Matzols - 18 februari 2010 16:29

Ja man får ju hoppas att de nya filmerna blir bra i allafall bättre en 2 an!!

Litet smakprov!!!


Twilight 3


Av Sanna Matzols - 18 februari 2010 16:19

Nog för att jag gillar att laga mat, men när jag tänker på att det är nått man måste göra typ varenda dag för resten av livet känns det genast mindre kul!


Dessutom lär man ju ha en fantastisk fantasi för att inte tjata ut alla maträtter genom åren.. Suck

Va hittar man på idag då?

Av Sanna Matzols - 18 februari 2010 13:19

Har alltid gillat vampyr filmer även Twilight. Men vad som hände med 2:an kan man ju undra!? Kanske va dom så oense om hur 1:an skulle sluta att lagom till produktion av nr 2 fanns inte så många sponsorer kvar. För att va sponsrad av Volvo under 2008/2009 lär ju inte va nån hit, kanske va det därför nr 2 blev en kass film med "snygga" Volvo Modeller?




Va tror ni?!

Av Sanna Matzols - 18 februari 2010 13:02

Vaför ha en folkomröstning när den endå inte gäller?! idiot moderater...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6632026.ab

Av Sanna Matzols - 18 februari 2010 12:56

  TÄNK SÅDANA FÖRUTFATTADE MENINGAR MAN KAN HA!!

Trodde denna Jesper va riktigt trist och det kanske han är,, men inte så ofta på sin blogg i allafall!! kolla in den avenyn.se/bloggar

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards