De-LunA

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Sanna Matzols - 21 februari 2010 22:25

Jag har haft så svårt att sova och vridit mig till en spiral fram till morgonkvisten.


Men inte nu längre,,, å jag kan värkligen förstå små barn nu!

Jag lyssnar på ljudboken Infiltratören och mannen som läser denna bok har en porrig,,, djup röst som söver en inom 5-15 min.. Spelar ingen roll om det e spännande el inte,, för den rösten fixar det!!! Så nu har jag "lyssnat" på tre skivor o allt ja minns e Max, Lången och liljegren!? HAHAHAHAHA! å så lite av Rätz da..

Av Sanna Matzols - 21 februari 2010 21:56

Har insett hur jävla enkelt det e att förlora sig i den staden om man e lite svag!

Skulle ljuga om jag sa att jag inte kan va det, så det känns skönt med distans så man äntligen har vaknat till!!!

Jag blir mörkrädd på allt skitsnack som babblas där och nu blir jag inte längre förvånad... Samlar på mig nu bara o gottar mig i min skvallerblaska som växer sig full. Synd att man inte kan tjäna sig en slant på det,, då skulle jag bli rik...  


Jag börjar undra va fan D e för fel på folk!

Av Sanna Matzols - 21 februari 2010 20:42

 

Tack för alla fina mail och uppmuntrande komentarer om korten!!

Blessed Be!!

Av Sanna Matzols - 21 februari 2010 20:38


Jag kan aldrig få nog!! Detta e inget som skrämmer det gör mig bara het!!

Ska nog spendera min tid innan värmen återvänder att glo på fler vampyrfilmer!!

Så har ni nå bra tips,, ge mig gärna!!!

Av Sanna Matzols - 21 februari 2010 20:29


Trots att julen är över kan jag inte låta bli att skriva om denna underbara film!

Man kan inte fortsätta att vara tvivlare efter att ha sett denna! En natt då en pojkes liv och tro förändras för alltid och han är dessutom inte ensam!!


         

Av Sanna Matzols - 21 februari 2010 20:23

Vem har inte fantiserat om att få bo på en ö med tropisk värme och sagolik jungel!?

Denna film visade sig vara mer en vad jag hade förväntat mig och tog oss på en spännande resa! Det är underligt hur människors öden kan föras samman och hur resultaten blir allt annat en man tror!! Finns även på svenska!!!


Av Sanna Matzols - 21 februari 2010 19:54

 

Det har varit en toppen dag med besök av svärföräldrarna!

Dessutom har dom skämt bort oss me stuff från Ikea, 1 stort skåp med spegeldörr och massor förvaring samt ett mindre vitt skåp till hallen som rymmer mer en vad man tror!(återkommer i morgon med bilder)

Tack för det!  Samt gottis fika som hela familjen mumsa i sig!!


Annars har jag mest vandrat runt i nån slags bubbla, något frånvarande och trött. Så det enda jag vill är att gå och Sova!!   

Samt att min kista e bottenlös i dag,, så nu blir det varma mackor till film!!

Av Sanna Matzols - 21 februari 2010 15:22

Kanske det finns meningar i livet som man sällan ser!

Kanske det finns meningar med lidande även om man inte förstår det!




Liv som ger liv, kärlek som ger kärlek!!

Idag älskar jag att leva, idag älskar jag att älska och idag vill jag ge det jag har fått. I dag vill jag visa vad som är viktigt!


Min familj är allt jag behöver..

Moder Jord är det enda jag vill tjäna!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards