De-LunA

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Sanna Matzols - 21 februari 2010 11:07


 


DAGENS LÅT: för att jag hatar att vänta!!!!



DAGENS VISDOMSORD:

vi begränsar vår värld med med tanken


DAGENS MÅSTE: bara ta det lungt


Solen skiner ute men kanske för mycket skugga i mitt inre just nu. De e inte de roligaste med mitt morgon humör speciellt när jag blir galen på minsta lilla  


Skulle bara vilja springa ut i ingenstans och skrika allt jag kan, men då e  jag för lat för man e ju inte det piggaste heller!!


Men en kaffekopp, cigg och en het dusch kommer få en på fötterna.

Av Sanna Matzols - 21 februari 2010 00:16

 


Det finns inget bättre en sex och de finns inget bättre en Mig!!

Kände för att va ett super ego så här innan filmen!!


  


Nej dåå,,, det sägs att man får bättre lungkapasitet, bränner kallorier, tränar musklerna, bra mot depprition och bra för blodtrycket! Men de sägs även ge en skinande hy (rödflammig känns mer bekant) ökad livslängd och ska vara bra för imunet! En mans spermier sägs innehålla hormoner som är viktiga för oss kvinnor, påverkar till gott humör, balanserar och triggar äggproduktionen och ska tydligen påvärka fettförbränningen positivt!


Ja menar jag ser ingen anledning till att låta bli!


Natti Natti  

sex
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards