De-LunA

Alla inlägg under december 2010

Av Sanna Matzols - 11 december 2010 19:24

Synd att jag inte biter på naglarna, snurrar håret eller led av nån annan tix-liknande grejj hehehehe jag e sååååååå rastlös men endå seeeg,, känner mig fånig av att göra ingenting!! När man gör ingenting, hur gör man?

Jag sitter bara o stirrar och liknar en säck potatis....kollar lite film men somnar bara och sätter mig upp o gör ingenting igen... HUm man blir trött av ingenting, de e som ingenting blir nått. Å jag blir förvirrad, för jag behöver ingenting men endå vill jag nån ting annars känner jag mig dum, knepig och oootroligt rastlös.


::::hahahahaha::::

Åter till att göra nada!!

Av Sanna Matzols - 11 december 2010 14:57

En dag då det inte ska hända nått....bara vara!!

Sov lagom länge idag,halv tio men mös kvar länge :) med älsklingen innan jag drog mig upp för att fixa lördagens

 

 :::PannkakS-FruncH:::

 

till min familj, sen stog det inte på för en mamma kom på besök och det blev långpromenad och fika!! Nu har vi upptäckt att Emma har lite feber o ont i örat :( stackare så nu bäddar vi ner oss med Göta Kanal film och mys!

 

  

 

 

                        

 

::::DAGENS LÅT::::

 

 

                        

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

 

Ibland vill man inte finnas o det e ok!!

 

 

                        

 

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

 

IngentinG

 

 

 

                        

 

 

::::DAGENS PEPP 4 ME::::

 

Åk me de...

 

 

 

                        

 

 

::::DAGENS IDOL::::

 

AntE

 

 

                        

 

 

::::DAGENS NO::NO::::

 

 

StresS

 

 

 

 

                        



::::DAGENS BILD::::


  

Av Sanna Matzols - 10 december 2010 15:59

Jag har nått som ingen annan har, nått speciellt och ovärderligt!

.....Min.....

 !!:::FamilJ:::!!

 

  




Av Sanna Matzols - 10 december 2010 15:34

  


Ibland bara försvinner man ifrån varandra och tiden rinner iväg. Man glömmer hur rösten låter man glömmer hur det känns. Efter ett tag känns det nästan spänt och krystat och man vet att allt bara e så fel...så rörigt inte som det ska. Men e det meningen så är det, då blir det som det ska. Men nu....saknar...tänker 

...undrar hur det kan bli bättre! Du e min vän min motpool- mitt ALLT så varför e du så långt bort???

Av Sanna Matzols - 10 december 2010 15:26

En heldag på stan blev det, jaga klappar :) samt shoppa till mig..parfym och hårfärg...

FAN ja glömde batterier   huuuum.

Fick ju peng av pappsen då det blev ett paraplyställ till hallen för det bland annat som passar in så bra!!bild kommer sen!  Hitta julklapp till mamma som hon missab fast hon va alldeles nära hihihi  kul!! nu e det fredagsmys på tapeten!

!TjO!

Av Sanna Matzols - 10 december 2010 15:09

::::DAGENS LÅT::::


::::DAGENS VISDOMSORD::::


Livet är inte de dagar som gått, utan de dagar man minns

 

 

______________________________________

 

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

 

Shopping på stan   



__________________________________________________


::::DAGENS PEPP 4 ME::::

1. Jag är fiffig och fantasifull

2. Jag är ansvarsfull och duktig, har fixat massa idag

3. Jag är duktig som tar en sak i taget och slutför det jag åtagit mig.


____________________________________________



::::DAGENS IDOL::::


Jack Sparrow är en fiktiv figur som förekommer i filmserien Pirates of the Caribbean från Walt Disney Company. Serien har fått sitt namn av och bygger på en attraktion som finns i fyra av Disneys temaparker. Jack Sparrow spelas av Johnny Depp.

Med både fiender och vänner omkring sig seglar kapten Jack Sparrow runt på det Karibiska havet i jakt på skimrande saker och andra slags skatter. Förutom sökandet efter skatter ägnar han tiden åt att dricka rom, förföra kvinnor och njuta av sin frihet. Men allt är givetvis inte frid och fröjd på ett av det pirattätaste haven i dåtidens värld. Då och då stöter han på faror som han dock alltid lyckas klara sig undan. Han använder sällan vapen för att bli av med sina fiender. Istället brukar han sin intelligens, sin listighet och sitt munläder och förhandlar sig ur uppkomna situationer. Alla fångas inte av hans besatthet av rom och av hans själviska sinne. Många är emellertid de pirater som tycker om honom och beundrar hans intelligens, och många är de som delar hans intressen. Sparrow jagas ständigt av sina fiender, det vill säga dels andra pirater, dels myndigheterna som snarast möjligt vill se honom hängd. Han finner då ofta en fristad i pirathamnen Tortuga. Den har mycket att erbjuda honom, vänner och antagonister bland besättningar på andra piratskepp, rom och vackra kvinnor.


  


__________________________________________________________



::::DAGENS NO::NO::::

Klimatmötet i Mexiko leder ingenstans...suck

Iran stenar ihjäl sina kvinnor...aaaa

Människor som stänger av o inte bryr sig om nått..


__________________________________________________________


::::DAGENS BILD::::

  

Av Sanna Matzols - 9 december 2010 12:42

Som sagt jag har ju inte sovit så bra i natt så jag sov till lunch idag!! Oj oj va trött jag har varit....Men nu e jag på topp och har massa att göra i dag då lasset från Stockholm kom igår med de sista av Emmas grejjer samt lite av mitt!! Så hela hennes rum e fullt av grejjer..

Ska plugga med Emma idag åsså hon gillar inte sin nya matte bok så det lr vi kirra samt kolla 100-tal :/ med super MattE huvudet ......mamma!! hahahaha jag som e så kass på matte lär väll ställa till det AB. Men ingen kan säga att jag inte försöker :P

Blir allså fixa trixa dag hemma,,,ringa lite samtal och fixa viktigheter!!

:::C yA SooN:::

_______________________________________________________


::::DAGENS LÅT::::



________________________________________________________

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

 Dagar då sinnet "sappar" kanske det är bäst att bara vara.

annars blir allt så rörigt och du har massa att ta i!




_______________________________________________________



::::DAGENS MÅSTE::::

Packa upp alla grejjer

 samt hålla uppdatering om OzzYs första dag i skolan.



________________________________________________________



::::DAGENS PEPP 4 ME::::


1: Jag är en kämpe som tar tag i saker

 som stör min vardag

 

2: jag är ärlig produktiv och full av rättvisa

 

3: Jag är bäst så klart





 _______________________________________________________

::::DAGENS IDOL::::


Gerd Gudrun Maria Schyman, född 9 juni 1948 i Täby i Stockholms län, är en svensk politiker (tidigare vänsterpartist) och socionom. Hon var riksdagsledamot 1988–2006 och partiledare för vänsterpartiet 1993–2003. Schyman lämnade vänsterpartiet 7 december 2004, och satt fram till valet 2006 som politisk vilde i riksdagen. Vid en presskonferens 4 april 2005 presenterades hon som en av styrelsemedlemmarna i det nybildade nätverket Feministiskt initiativ, där hon sedan september 2005 är en av talespersonerna.

 

  

Hon må vara som hon e och ha lite udda värderingar med det jag gillar mest med denna dam e att hon tar rama och händelser i livet med en klackspark och visst gnäller i media men fan hon reser sig alltid upp och fortsätter vidare!!

 

____________________________________________

 

 

::::DAGENS NO::NO::::

Att inte ha nån hunger förr en 12 på natten  

 


_______________________________________


::::DAGENS BILD::::


  


Här e jag full i bus på krogen med Lina i Stockholm..

Sååå känner jag mig i dag....

Full av bus

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards