De-LunA

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Sanna Matzols - 23 februari 2010 15:52

Oj oj så mysig den e da!!!



Av Sanna Matzols - 23 februari 2010 12:50

DAGENS LÅT:



DAGENS VISDOMSPRD: Av skadan blir man vis.


DAGENS MÅSTE: coca cola och mys under täcket.


  Här är han,, ni vet han den där...som har gett mig 2 underbara kids ton av kärlek, massa beskymmersveck och en massa kassar skit..

Tur att jag är så mycke bättre då   Inte alls!

Det ä inte för en nu som jag inser vilka barnungar vi va då och för visso kanske vi alltid kommer att va det men några fler erfarenhetskort har vi fått på vägen! Så skönt att släppa alla dårliga minnen allt Hat och all besvikelse för att släppa fram sin kärlek som man murat in i sitt djupaste inre. Så skönt att släppa sin stolthet och erkänna att det är med Thomas jag hör hemma, det är han mitt hjärta tillhör och det är han jag älskar!



Ibland tar man beslut som man tror förväntas av en, ibland bär man nån annans skam och ibland vänder man den man älskar ryggen för att skydda sig själv!

Jag tog beslut som jag trodde förväntades av mig, jag bar nån annans skam och jag vänder ryggen för att skydda mig själv! Inget jag ångrar för då hade vi inte vart där vi är idag, men jag ångrar åren av plåga, hat och sorg!

Men i dag vet jag att vi kan bättre!

Av Sanna Matzols - 23 februari 2010 07:57

trötta barn e söta barn!!

som sniglar e dom,, fast inte i truten!!

go natt

Av Sanna Matzols - 23 februari 2010 07:21

va fan ska de va så här i evighet!?

När man får sova då kan man inte men när man måste upp då skulle amn kunna sova i evighet! Just nu e jag så sömning att jag nästan gråter så det blir att sussa en stund till  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards