De-LunA

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Sanna Matzols - 1 september 2010 22:21

Galna dagar har det varit och jag är så tacksam att jag har mina vänner som ställer upp när man behöver kraft BlessingS till Andreas...å therese och Annika som fick mig lugn när det behövdes... Jag älskar er!

 

Men utan mina trogna läsare blir vardagen så tråkigt så....

Tack för alla komentarer som jag har fått här ett tag :) det värmer  jag vet att jag inte e ensam det är guld värt! BlessingS

 

Nu ska jag mysa ner i sängen med Mitt :)

så go natt till alla er där ute!

  

Av Sanna Matzols - 1 september 2010 22:12

  


E man så dum så får man tillbaka..

.ååå se va jag kommer le :)

 

Av Sanna Matzols - 1 september 2010 21:08

Det finns dom som tror att man  kan ljuga endast när man talar-inte när man tiger

Som sagt,,,jag visst att det inte kunde bli lungt...hum men jag leeer åt en mycket sjuk människa som GöR vad som helst för att få sin vilja igenom.


  


Jag har upplevt mycket i mina dagar och vart inblandad i mycket men att en människa är så uppenbar och dum-det förvånar mig..

Det e såå sjukt gjort och det e ju så att det är bättre att be om ursäkt en att komma med en dårlig ursäkt...

 

Man kan inte lura en mästare

  



I min värld existerar inte du längre....du har aldrig betytt och ska inte få betyda något...du är luft och finns inte!! Obetydlig människa! Så ha ett bra liv du och kom ihåg ...att det du gör får du tillbaka gånger 3.

Av Sanna Matzols - 1 september 2010 18:16

  


 

  

Höstens dagar äro genomskinliga och målade på skogens gyllne grund... Höstens dagar le åt hela världen. Det är så skönt att somna utan önskan, mätt på blommorna och trött på grönskan, med vinets röda krans vid huvudgärden... Höstens dag har ingen längtan mer, dess fingrar äro obevekligt kalla, i sina drömmar överallt den ser, hur vita flingor oupphörligt falla...

 

  

Av Sanna Matzols - 1 september 2010 16:47

  


::::VälkommeN SeptembeR::::

-------

Snart vilar ett täcke över oss

Härliga lövfyllda skogsbackar och många mörka kvällar vid brasan och tid för eftertänksamhet.

  

Har haft en toppen dag :) fast jag vaknade lite seeegt. Drog ner på stan med mamma och Tessiluskan..lunchade busade och skratta i kapp. Jätte gott men varför man tejpar en macka såå hårt så man inte kan äta den??  

  

    

 

 

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards