De-LunA

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Sanna Matzols - 18 september 2010 15:27

:::TänkeR:::


Eftertänksamhet...va vad det som hände...vart blev allt förändrat...vem bestämmer förändringen??

Plötsligt e allt helt annorlunda o sällan hänger min tröga hjärna med...nu sitter jag här och tänker efter,,,efter allt?! Men jag tvekar aldrig på att det inte finns nån mening med allt som händer men det e drygt när jag inte har kontroll...nått jag gärna vi ha!!!

Av Sanna Matzols - 18 september 2010 13:12

  ::::JaG HaR SoviT HelA DageN::::  

 

  

 

ÅÅÅÅ va mys, jag har presic vaknat å ska njuta lite av mitt   morgonkaffe   så jag vaknar till liv :) Idag blir det inte många knop utan det blir myskläder o sockor för hela slanten... ja å sen det bästa,,,,,idag blir det GodiS!!

Så då vet ni va jag gör,,,godis mys och sängen hela dagen, massa bra filmer och mys med Ante!!  

____________________________________________

_________________________________________

 

::::DAGENS LÅT::::

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

Se dig som du är så kanske andra

kan se ditt sanna jag....

 

________________________________________

 

::::DAGENS MÅSTE::::

IngentinG

__________________________________

 

 

::::DAGENS IDOL::::

:::AndreaS:::

________________________________________

 

::::DAGENS BILD::::

  

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards