De-LunA

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Sanna Matzols - 27 september 2010 19:20

Av Sanna Matzols - 27 september 2010 18:52

Av Sanna Matzols - 27 september 2010 18:39

Knark e för den

 

misslyckande

  beroende

fege

förvirrade

kortsiktige

dumma

mindre vetande

utan val

bekräftelsetorska

 

trots det e det så många med vett som sysslar med det??

 

känns som att det e nått vi missat,,,för alla kan väll inte vara puckon???


ja menar poliser politiker doktorer lärare osv i hela vårt samhälle har bi sysslor..men dom kallar vi inte dumma eller mindre vetande!!!

va e det för skillnad på knarkare å knarkare???

Av Sanna Matzols - 27 september 2010 17:58

Men va faaaaaaan.......klättra klättra klättra upp på väggen........å sååååå ner igen.

Nu ska jag uppåt en gång till å efter det

 ska jag se till att sväva ner igen..

 

Sen e det bara att börja om igen....

 

Trisstess kallas det,,,,

men det kan jag råda bot påå :)

 

  

Av Sanna Matzols - 27 september 2010 17:47

 

Känner mig såå nöjd men endå sååå krävande. Kicksökaren inom mig har tydligen inte fått nog i dag trots en hel arbetsdag.. hahaha känner mig redo för en utmaning och jag vet att man ska akta sig för va man ber om.....

Men kom igen då....

 

::::!!!!HIT ME LITE FARLIGHETER!!!!::::

 

Känner mig som en flipper boll som har studsat mot alla väggar som ger poäng och skulle gärna rulla in i de hemliga lilla hålan o få den där super bonusen

 som skulle pigga upp mig!!

Blir så jävla trött på mig själv att jag alltid måste ha mer.......att jag alltid måste pristera mer...att jag alltid vill mer.. Jag e till o med sjuk och kan i allafall inte bara ligga i sängen o bli frisk,,,utan äventyr av alla slag lockar!!

 

Sååå va gör man nu????

 

Av Sanna Matzols - 27 september 2010 08:13

Allt jag har att säga nu e sjuuuuuuk



::::DAGENS LÅT::::



 

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

Att gå vilse leder dig till den rätta vägen...

 

_____________________________________

 

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

 

Bli frisk och kryyyy......

 

 

_______________________________________

 

 

::::DAGENS IDOL::::

 

 

Min Andreas!!!

 

__________________________________________

 

 

::::DAGENS BILD::::

 

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards