De-LunA

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Sanna Matzols - 14 september 2010 23:11

  


Det blir inte god natt,,för vi möts ju i drömmarna

där vi kan va fria ingen "synar" oss i sömmarna.

Det blir ingen saknad du finns vid min sida

det finns inget grubblande du behöver inte lida.

 Tack för att du finns! 

________________________________________

Mysa ner..kramas..kärlek :) men åsså sakna barnen prata planera ;) sen....

 

  

 

Bara sova...för en ny dag i morgon med massa jobb. Blir nog inte hemma förr en sex tiden...så C yA!!

 

  

 

 

Av Sanna Matzols - 14 september 2010 22:47

Du heliga ModeR JorD med all din visdom

jag ber om klokhet och intresse till morgondagen

 

Du heliga ModeR JorD med all din kraft

jag ber om styrka och uthållighet till morgondagen

 

Du heliga ModeR JorD med all din kärlek

jag ber dig skapa möjligheten till goda handlingar

i kärlekens namn

 

:::BlesseD BeeE:::

 

::::DAGENS LÅT::::





____                              ___


::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

Bara du tror...förr eller senare slår det du ber om in

kraften varje människa besitter i energier skulle kunna skapa mirakel...be good...

 

  

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

Vara glad och njuta av lyckan!!

Se det negativt som något lärorikt

samt unna mig coka cola och snask :)

För att fira mitt nya jobb!!

 

  

 

::::DAGENS IDOL::::

 

http://tessiluss.blogspot.com/

 

För att hon e en sån fett skön tjej med skinn på näsan och aldrig ger sig, min rakryggade och modiga vän som har gett mig så mycket kärlek och ro dessa tider.

En rikig vän som vet allt om en, men endå älskar mig!

Få förunnat att ha en sån kvinna i sitt liv-som ger så mycket av sig själv!

Älskar dig Therese Tessiluskan Johansson !


  

 

::::DAGENS BILD::::

  

brb

Av Sanna Matzols - 14 september 2010 20:20

  


:::BlesseD BeeE:::


Tack för allt vackert i mitt liv


Av Sanna Matzols - 14 september 2010 07:29

      

  


Ha en fin dag min älsklingar....


Av Sanna Matzols - 14 september 2010 07:13


Go morgon!!


arbetsmyran e tröttiz i dag....laddar med fet musik så blir det en bra start!!

ha en fin dag så syns vi i kväll!!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards