De-LunA

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Sanna Matzols - 19 september 2010 19:07

 

::::MåTT SkumT helA DageN::::

 ::::BliR SängeN::::

Ligger i sängen nu o tänker inte kliva upp mer idag. Har mått konstigt hela dagen så nu ligger ja!! Måste va på topp i morgon för det händer mycke nu på jobbet..

Ser fram i mot morgondagen då valet e klart åsså hoppas ju så på skifte nu,, så jag håller tummarna o ska följa valvakan i kväll

 

::::om jag e vaken::::

 

Men trots att jag mått skit har det vart en fin dag med sol värme...gott sällskap på Gittans kalas som var super trevligt med stora som små :)

 å städning blev det med samt en fik med mamma. Hon åker till Stockholm i morgon o blir där en vecka med kidsen o Thomas!

Då vet jag att dom har det bäst den veckan och kan fokusera på att jobba häcken av mig..

 

  

Av Sanna Matzols - 19 september 2010 13:25

En dag då jag har mått si så där...

:( illamående och susig men en då med ett leende!

Ska snart i väg å rösta,,,sen blir det kalas för

 GittaN som fyller 49 år!!

::::GrattiS GrattiS::::

__________________________________________

Sen blir det bara chill...fixa med djuren och städa lite.. för att sen ladda för en ny veckas arbete då jag dessutom ska få jobba med 2 av dom bästa jag har i mitt liv :) LYX! Ha en fin söndag!!

::::BlesseD BeeeE::::

Av Sanna Matzols - 19 september 2010 13:23


Kan man be om nå mer en såå..  

Av Sanna Matzols - 19 september 2010 09:42


  

::::Omvärdering av mitt liV::::

Har i hela mitt liv sen medvetna tankar haft ett stort behov att att "Lyckas" att bli nått som skulle förändra mitt liv. Jag var inte mer en 3-4 år när jag bestämde mig fö att jag skulle bli artist, jag ville nå ut med mina ord tidigt och ville i äldre ålder berätta och sprida mitt budskap på scen....å som jag kämpa för att komma dit. Men så kom den där dagen då jag ställdes mot väggen för ett avgörande val.. Jag skulle bli mamma,,, jag hade en bebis i magen. Å valet va självklart,,,jag skulle bli mamma! Men kluvenheten av att vara individuell och mamma var i mellanåt förödande och gick sällan i hop...att erövra världen med sina drömmar med en liten på armen e inte det lättaste och jag började se mig om efter andra drömmar att förverkliga..

 

 

Men tiden jobbade i mot mig,, bara rann ifrån mig och mina mål syntes bara till i horrisonten.. Livet blev inte som jag hade tänkt mig o mitt ego slet i min verklighet,, hur jag en gjorde hann jag aldrig möjlighet till förverkligande... Men i bubblan började de dyka upp mya mål..mål som kunde förverkliga barnens liv o drömmar. Viljan att påverka samhället för att ge barnen det bästa liv dom kan få.

 

 

Med den nya kartan o kompassen kämpade jag mot nyare mål...lika svårt som tidigare men en dock..

Men egot åter igen tog sitt grepp om mig och ibland tappade jag origenteringen..

...jag jag jag... 

Men ofta kom det över mig att det var barnen o inte jag som var viktigast!!

 

 

 

Så nu i min begynnande 30 års kris har jag helt atgit avstånd från mig själv...nu ska jag göra allt för att hjälpa dom att förverkliga deras drömmar!

Nu e det det som gäller och jag får lägga krut på mig själv efter barnens förverkligande...lagom till 40 års krisen :) 

___________________________________________

 

:::DagenS LåT:::

 


::::DagenS VisdomsorD::::

 

Se dig om..det finns underbara saker överallt!

 

________________________________________

 

::::DagenS MåstE::::

 

RöstA

 

 

________________________________________

 

::::DagenS IdoL::::

 

JaG o BarneN

 

______________________________________


::::DagenS BilD::::


  

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards