De-LunA

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Sanna Matzols - 5 september 2010 19:36

Ok vecka 1 har gått och nu har jag verkligen fått igång ämnesomsättningen- trots lite fusk ;) Mitt elexir som jag druckit smakar hora men funkar fint,,snacka om att förlora vätska....känner mig som en hund ute i buskarna,,,bara pizzar!!

Shacken e inte heller mums men nu börjar jag vänja mig med den med,,hahah de enda goda e igentligen frukten som jag äter...Fryser gör jag tyvärr men det ger nog med sig det osså efter ett tag..tur att man rör sig så mycket att man håller sig varm :P

Målet e att bygga en bättre och nyttigare kostvana samt att göra min årliga rening inför hösten och vinterns hårdträning då här ska brännas o byggas...

______________________________________________________________


::::Vecka 2::::


Kommer bestå av bara flytande vätska och lite frukt..

Shacken 3 gånger om dagen och kontrolerat intag av frukt...dvs 3-400 gram om dagen.. Sen blir det träning 4 gånger denna vecka..yoga,,styrka och motion :) för att värma upp till gymmet vecka 3 el 4 beroende på mående..

Risken e ju att man blir sjuk då man driver ur massa skit ur kroppen men man mår toppen efter allt e borta.. dessutom är man fräch innifrån och ut.


Samt att jag behöver en motivation till att minska rökandet och va kan vara bättre en att må som en sessa?!


Så jag önskar mig själv lycka till!!

__________________________________________________


Av Sanna Matzols - 5 september 2010 12:45

Av Sanna Matzols - 5 september 2010 11:32

  


::::ThE ShoW MosT GO ON::::


Söndag underbara söndag bara mys :) å så lite tvätta förstås!

Men annars blir det inget annat en en promenad i så fall..så man får röra sig lite.

Så det blir att ladda till veckan..nya tuffa tag utan avbrott!

________________________________________

 

Så vi höres i morgon!!

Tja Tja

 

:::Blessed Be:::

 

 

 

::::DAGENS LÅT::::

 

 

 

 

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::


När jag gav mig tillåtelse att älska, villkorslöst

Gav jag mig själv den största gåvan av alla"

 

   


::::DAGENS MÅSTE::::

 

TvättA-StädA-FixA

 

 

  

 

 

::::DAGENS IDOL::::

 

Mina älskade kids som e ute på haven

 



  

 

::::DAGENS BILD:::: 


  

 

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards