De-LunA

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Sanna Matzols - 4 september 2010 21:12

  


:::::NattI NattI:::::

Av Sanna Matzols - 4 september 2010 17:53

  


  MinA TapprA KollegoR TilL VÅR MaffiA- Gathering!!!  

Av Sanna Matzols - 4 september 2010 17:38

  




Bara du är nära e jag glad..bara du vill så sjunger vi en rad.

Bara vi älskar känner jag åtrå som få...

om du ber mig att stanna kommer jag aldrig att gå.

 _____


Bara du är lycklig kan jag känna frid..bara du vill kan vi leva i evig tid.

Bara vi känner kan vi älska som gud...

om du ber mig om handen ska jag gå i en skrud.

_____


Bara du är med mig..igenom livets gång..bara du vill så skriver vi en sång.

Bara vi lever med ömhet och förening...

om du ber mig om tiden ska jag ge den en mening.


::::   FöR AtT JaG ÄlskaR DiG  :::

Av Sanna Matzols - 4 september 2010 17:06


1 PartY LåT FöR OsS HemmA MysarE

Av Sanna Matzols - 4 september 2010 16:24


  KärleK  



Av Sanna Matzols - 4 september 2010 15:58

Jobbat me bloggar hela dagen :) trött på de nu men e fortfarande inte klar...

Men nu e det pause och det e dax att fixa inför middagen hos Tessiluskan!!

 

Men detta e va jag sysslat med i dag!!

Bara en del av dagens.....

  

Av Sanna Matzols - 4 september 2010 10:00

  


:::GoD MorgoN Ni HeligA VarelseR:::

 

Det är lätt att glömma att vi alla har samma värde oavsett hur lika eller olika vi är. Alla människor ska vakna med rätten till samma känsla av frihet och valfrihet och i sin vardag känna och behandlas efter sitt värde. Ingen ska stängas ute eller markeras ofrivilligt utan gemenskapen ska innefatta alla på vår jord ty konsikvensen blir kollektiv i slutändan och det kommer drabba oss alla!

____________________________________________

 

 

  

Sitter och myser med lite kaffe och ljus i mitt otroligt kalla kök...brrrr så här e det sockor och storkofta på!

Men kallt eller inte så myser jag och njuter av denna lugna stund fast visst e det tyst och otroligt tomt utan mina barn som sällskap på morgonen :( För deras röster,,frukostmys och liknande har lämnat efter sig ett stort tomrum. Men nästa helg kommer dom till mig :) så då ska jag passa på att mysa med dom!

Men nu e dom ute på havet å far,,,med farmor och farfar och firar lite :) Snart flyttar dom till en ny lägenhet med sin pappa och det tycker dom är så spännande!!

 

  

 

:::LördaG DaG av KramaR...SkogeN...KärleK:::

 

Idag blir det bara mys...kantarellmackor med te,, lite gott besök :) å så klart...ut i skogen!! Kanske blir det lite mer blåbär så man har sen i vinter att mumsa på.

Det är ju skönt när man bara är så här chill- lite smålat och verkligen känner HelgeN.

Annars kommer jag syssla med lite bloggjobb och liknande och fortsätta att ränsa bland alla mina kläder som jag inte riktigt orkar ta hand om just nu :P hahaha så e det när man har föööör mycke kläder och skooor!

 

  

 

 

Mitt hjärta slår för dig

 För du är äkta som livet

 Mitt hjärta slår för dig

 För du älskar mig

 Mitt hjärta slår för dig

För du är mig trogen

 Mitt hjärta slår för dig

 För ditt hjärta slår för mig

 Mitt hjärta slår för dig


  


det finns vackra stjärnor uppe i himmelen

det finns vackra änglar nere på land

det finns vackra själar runt omkring oss

 men den vackraste av alla håller i min hand

 det finns tid i livet man inte kan stoppa

det finns saker man kan ångra att man gjort

 det finns stunder man vill leva i för alltid

 men stunderna med dig känns så oändligt stort

 om min själs frände bara kan förstå

om han en gång kunde känna mitt inre

 om hur mitt hjärta slår för honom

 och aldrig blir till minne


  

I en skog, där stigen går förbi

vad som vore rätt, och vad som

 borde bli

 Någon helt annanstans, där inget

 spelar roll

där man kommer till samma ställe,

 fast man går åt olika håll

 Det var enkelt där,

 inte som det här

det fanns en plats där inne,

 som etsats fast i mitt minne

 Bilden blir tydlig då, 

 jag vet det var vi två.

 

_______________________________________

 

::::DAGENS LÅT::::

 

 

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::


När natten kommer står jag på trappan och lyssnar, stjärnorna svärma i trädgården och jag står ute i mörkret när det tystnar. Hör, en stjärna föll med en klang! Utan sjut giltter eller bang! Plötsligt är inget va det är ; min trädgård är full av skärvor är. Lyckönskning och kärlek blir till sanningen vaken och över allt ligger guldstoft på taken.

När natten kommer står jag på trappan när det tystnar, han kommer till mig och jag till mitt hjärta lyssnar! LovE 



                        


 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

Bara njuta!!

 

 

          

 

 

::::DAGENS IDOL::::

 

ModeR JorD

 

 

                      


::::DAGENS BILD::::


  

Av Sanna Matzols - 4 september 2010 09:47

Att europeiska länder fortsätter att driva förbud mot den muslimska slöjjan och jag börjar bli orolig att vi i europa är så rädda för globaliseringen att vi börjar styra människor genom förbud av heliga religösa kläder.

 Undrar hur lång tid det tar innan vi börjar märka en viss ras eller annan tillhörighet för att dom är mindre värda eller tycker annorlunda!!??

Känns som att vi i Europa gör samma misstag som en gång redan har hänt?! Det är en mänskligt rättighet att klä sig eller tro på va man vill..vilken rätt har regeringar att styra i människors privatliv?? Detta känns helt sjukt,, Buu för Europa!!!

 


Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards