De-LunA

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Sanna Matzols - 12 september 2010 21:53


Tänk att jag tror att det kommer bli bra för alla oss en dag,,att friden infinner sig och alla hittar sin plats!!

Jag har tillit till ModeR JorD och vet att det löser sig!!

Av Sanna Matzols - 12 september 2010 18:33

Tyst och tomt.. det känns det gör ont....Gud va jag saknar barnen

 

Dom åkte för ett tag sen,,det var tårar och mycke kramar!!

Fy va hemskt att vara utan dom i 2 veckor :( tur att man har jobbet och packa på sockenvägen att uppehålla sig med i allafall!

Nu blir det att krypa upp i soffan,,tända ljus å bara va!!

Av Sanna Matzols - 12 september 2010 14:30


Av Sanna Matzols - 12 september 2010 14:11

vipps så va den underbara helgen över...plötsligt e det bara några timmar tills kidsen åker till pappa och jag känner mig tom :( för jag vet när dörren slår igen kommer tårarna komma och maktlösheten kommer ta mig....

______________________________________________________

______________________________________

 

::::DAGENS LÅT:::: 

 

 

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

Man inser inte hur stor del ens barn är i sitt eget liv för en dom är avlägsna långa stunder..Att deras liv ger energi som inget annat!! Jag är tacksam för att jag är mamma till mina trollungar!!

_______________________________________

 

::::DAGENS MÅSTE::::

 

Bara vara....

_____________________________


::::DAGENS IDOL::::


MinA KidS såå klart

___________________________________


::::DAGENS BILD::::

  

Av Sanna Matzols - 12 september 2010 00:18

 

::::TipP TapP TipP TapP,,,, TippE TippE TipP TapP::::

 

Nu e det bara jag....alla sover och här sitter jag å missbrukar ::TideN:: Förmodligen e jag tröttiz men det e inget jag känner av ;)

:::FörnekaR:::

 

Jag säger som Emma:

 

Är det här en dröm? Jag måste nypa mig! Det är en sån bra dag så jag vill inte att den ska ta slut!

Å jag håller helt med min dotter, bara vill inte att dagen ska ta slut då den vart perfekt lagom stress och lagom  nöjje!! Japp underbart e ORDET

____________________________________________

 

Ibland är man bara omättlig å sån e jag nu...man vill bara att det ska pågå trots att man vet

 att det blir inte bättre än så här

men i allt detta inser jag att nu e dagen till sin ände...ja till å med råttorna sover!? Då e det över,,,,tills nästa gång!

Men jag verkligen älskar mina barn!! Underbara,,mogna och kärleksfulla små liv som ger AllT.

 

  

 

Men nu ger jag mig...ska sova på det här och njuta av morgondagen!!

 

  

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards