De-LunA

Alla inlägg under februari 2010

Av Sanna Matzols - 18 februari 2010 09:11


Ibland undrar jag vad jag håller på med, som om mina erfarenhetskort är tomma.

Som om all kunskap jag har fått Gratis plötsligt ligger i en mynatomat?

Sen liten har jag sett det andra har i sina mardrömmar, sen unga år har jag levt ett liv som innehållet i grymma filmer och endå kan min hjärna lura mitt hjärta och plötsligt gör jag det jag Aldrig skulle göra!

Den senaste tiden har varit ett resultat av mina handlingar och visst har det kommit gott ur allt men det som är det värsta e ju att jag sitter och gråter och blir än en gång förvånad?!


Om jag är en dårlig kompis är det D jag får tillbax.

Om jag ljuger är lögner allt som drabbar mig.

Om jag tar det som inte är mitt blir jag av med mina skatter.

Om jag är otrogen kommer jag själv att bli bedragen.

Om jag manipulerar kommer jag bli lurad.


Men jag ångrar inget och det jag har skapat städar jag gärna upp!

För det finns saker i all gröt som hade sin mening!!


Jag tänker inte spela rysk rolett nå mer, jag vill inte skapa de problem för andra som skadat mig själv. För jag älskar livet och vill inte skada eller skadas mer! Så allt som har hänt som gjort att jag valde något nytt har vart värt det!

Av Sanna Matzols - 18 februari 2010 08:57


DAGENS LÅT: ja ber om ursäkt...



DAGENS VISDOMSORD: 

Den som ruvar på hämd håller sina sår öppna


DAGENS MÅSTE: självinsikt


En ny dag men med samma möjligheter som alla dagar innan och alla dagar som ska komma! Magen värker som aldrig förr och ärligt så skulle jag vilja slita ur äggstockarna! Men sakta verkar dom fixa det själva, så jag hoppas läkaren hör av sig nu då gyn i Falun äntligen ska släppa taget om mig. Vet inte hur länge jag står ut men jag e förundrad över hur mycket smärta jag kan stå ut med och det utan en endaste Alvedon.

Det handlar inte om att plåga mig själv men jag kan inte äta det hela tiden för dom hjälper inte och dessa mängder gör att i så fall kommer få njurproblem åsså. Det e ju inte direkt så att jag vill ge mig mer problem.

Så snälla doktor.....Ring!!!

Av Sanna Matzols - 18 februari 2010 08:33

Det är inte alltid som du tror, jag är inte bara tjejen som samlar på tomtar eller älskar skor! Jag är inte bara god men om du känner mig, du det förstod!

Jag kan ljuga, hala vara ful och bedra och är sällan det du vill jag ska va.

Mitt inre är delat på två , det har alltid varit så!

Allt tog sin början när jag va ett barn, så naiv så dum men utan något val.

Jag föddes bedragare med tusentals skal!

Att vara ärlig och göra rätt var inte min sak, förstog inte då att det gav en sur smak. Det förstörde min barndom min ungdom mitt liv och det tog allt för länge att ta rätt kliv!

Jag har nått att bekänna,, jag lever på lånad tid!

Däe jag utför ett krig varje minut och det kommer jag få göra tills livet tar slut!

Av Sanna Matzols - 18 februari 2010 07:57

Kung Hasch och Drottning Amfetamin.


Det finns någon som har makten över alla riken och över allt folk. Som karvar på din yta eller hugger dig med dolk. Det finns en kung som inte bryr sig om din tillhörighet och det finns en drottning som gärna matar dig med smet!

Den smakrika kungen sitter avkopplande med sitt flin lika förförande och falsk som drottning amfetamin. Deras magiska dans förvandlar tårar till blod deras svekfulla rus gör en allt annat en god. Inom kort blir allt vackert till fult. smaklöst teaterspel där hovet alltid letar fel. När glädjen är borta och ruset är över..

Kung Hasch o Drottning Amfetamin dig inte längre behöver!


  Denna dikt är så sann, den säger det jag behöver höra!

Påminna sig om vart jag är på väg när allt känns tungt!

I den världen finns inga vänner och inget jag behöver ha..


så bara för idag ska det bli en bra dag!!

Av Sanna Matzols - 18 februari 2010 02:02


Från skräckis till G!


Den e ju så G som i Guld!!


Man kan inget annat en att få ett leende på läpparna när man ser på denna!

Dessutom ger den roliga minnen om min man och hans kära vän Lennie som upprepade samma mening om och om igen år ut och år in!!! De ger ju åsså leende på mina läppar D! hihihi...


Av Sanna Matzols - 18 februari 2010 00:06

Oj oj va rädd jag kan bli, men samtidigt blev jag glad!! Ingen hjärtklappning utan bara lite lalalala under täcket, bakom kudden med fingrarna i öronen!!


SÅ dagen till äran ser jag hur min kära Tessan undrar övere spöken!!

Ja Tessan dom finns!!! Fyy va dom finns och obehagliga kan dom va åsså!!

De e fan värre en skräckisar!!


Nu blir det en rolig film som plåster på stressen!!

Filmen Vuxna människor!! Jävla kul rulle..

Natti natti!

Av Sanna Matzols - 17 februari 2010 21:41

www.nattensmess.se


Till alla er som behöver nått att snöa iväg i under sömnlösa nätter!!! Så jävla skojj!!

Av Sanna Matzols - 17 februari 2010 21:24

  Det hör inte till vanligheten men i kväll är det dax!

Skräckis!! Å jag är redan rädd, för alla sådana filmer e ju lika, smyg,skräm, spring å skrik!!


O Detta e va som presenteras ikväll!


Ja vågade inte ens titta på detta kan jag säga!!


Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards