De-LunA

Alla inlägg under februari 2010

Av Sanna Matzols - 17 februari 2010 14:39


If I rule the world....


....skulle jag inte vara president.


....skulle jag förmodligen bli maktgalen, girig och ennu mer ego.


....skulle folk inte gilla mig då jag vill att vi konsumerar mindre.


....skulle jag vilja sudda ut AllA gränser.


....och sudda ut gränserna skulle ja inte styra världen längre.


  

Av Sanna Matzols - 17 februari 2010 08:47


DAGENS LÅT: för att jag inte hitta den ja ville  



Hatar att vakna när de känns som ja nyss har somnat, hatar att somna när jag vet att jag ska vakna!! Helt enkelt jag hatar ALLT som har med sömn att göra, för jag blir endå aldrig pigg eller trött för den delen! Allt jag blir e fuckt up!


 

DAGENS VISDOMSORD: Finns ingen jävla visdom idag

  

DAGENS MÅSTE: ska sova ett par timmar till



Av Sanna Matzols - 16 februari 2010 22:43


KÄNSLIG?? LÅT BLI DÅ!!!!




Att ge det man vill......


 


Fördömmande,hatisk,äklande eller avsyvärd!


Känslorna som kan dyka upp bjuder jag på!


För jag älskar att va den jag är, jag älskar det som är kvinnligt och jag anser att Om man vill så ska man visa det man har! Jag föraktar förnedring, jag hatar tvång men att beaka sin kvinnlighet är vackert!


Har under många år hållt mig inom ramar som passat alla andra,tackat nej till sånt jag vill göra och bundit mig vid ett "fallande träd" som rasat när jag brytit mig loss!


Nu har jag fått min möjlighet än en gång och den tänker jag ta oavsett va nån annan tycker! Så ett tips.. Håll er borta om ni e känsliga för detta e bara början!! puzz och go natt!


Av Sanna Matzols - 16 februari 2010 22:12

  Familjens favvo, synd bara att det inte va grillat!!

Men mysigt endå medans man gluttar på

Alice i Underlandet!!

Av Sanna Matzols - 16 februari 2010 15:16

DAGENS LÅT: Livet är inte alltid rättvist!



DAGENS VISDOMSORD:


OM MAN GÖR DET MAN ALLTID HAR GJORT KOMMER MAN FÅ DET MAN ALLTID HAR FÅTT!


DAGENS MÅSTE:  


Se det jag har och inte det jag saknar


 

Jag älskar att titta ut på min Nya utsikt, att änltligen få se nå annat en det jag har stirrat på i 8 år! Visst kommer jag så småningom tröttna på detta också men just nu är det såå nice!  

 

Så här sitter jag med mitt kaffe, chillar till musik och njuter av mitt tillstånd och min situation.



För mig står tiden still här, stressen ger sig till känna allt mindre och jag har fan gjort mer nytta här på några dagar en va jag har gjort på många år!

Det känns lite underligt att ett samtal till en myndighet kunder få mig att stressa ur, precis som om dessa människor kan bita mig genom luren?!


  


Eller ska det vara så svårt att säga upp en premunation på Falu Kuriren?! Tydligen för det tog mig nästan 8 mån! hahahaha

Och då läste jag den Aldrig, utan la den på hög eller ställde blöta skor på dom eller liknande!


  


Denna låt är så sann!



Från en sak till en annan!!


Funderar på varför killar/män i det tysta "kräver"

en snygg tjej/kvinna, men aldrig ger henne tiden att fixa det?! Tydligen ska man bara va snygg utan att det får ta nån tid!?


Så nu lär jag kasta mig i duschen och så får jag hoppas att när jag kommer ur den att jag ser ut som en "fotomodell" i min naturliga skönhet!!

Syns senare!!

Av Sanna Matzols - 16 februari 2010 15:00

 


Här har vi nån som längtar!

Av Sanna Matzols - 15 februari 2010 20:33

  Finns ju fördelar med att man sedan tidig ålder har fått klara sig själv, man kan rå om sitt bo, ordnar det man behöver men framför allt... Jag har lärt mig laga mat!

Det finns vissa saker som bara blir bättre med åren, dvs om man har smak för kryddor och råvaror!

Mitt resept har fått namnet: Råttatouillegrytan!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards