De-LunA

Alla inlägg under februari 2010

Av Sanna Matzols - 15 februari 2010 16:50

Coca Cola!!! Jaa vill ha massor av det, helst bada i det!!! aj aj för formen o tänderna!!

Då blir de c-vitaminer i massor,, helt onödigt ja vet! Men jag kan inte hjälpa det!

Det o en cigg,, d e grejjer d!

Av Sanna Matzols - 15 februari 2010 15:07

Ok PMS, är väll det bästa som finns! Skratta och gråta samtidigt + att jag vill slå sönder datorn och gärna nått som splittras i tusen bitar!! Men nej då... man måste kontrollera sig typ räkna till fucking jävla 10 ta ett djupt andetag och låssas att man inte lider!!!  AAAAAAAAAAA!



DAGENS LÅT:


DAGENS VISDOMS ORD:  


Allt vi är, är resultatet av vad vi tänkt!


  


DAGENS MÅSTE: Där jag är, är paradiset på jorden.


De kan man behöva påminna sig då ens kvinnliga pms demon

vill förgöra allt!



Denna dag kommer inte fyllas med så mycket, jag kommer mest gå och muttra och det dryga är att detta lär ju inte va över för en på fredag.

Tänk att det år 2010 bara finns några få lösningar på denna lidelse, så va fan gör man om man inte vill peta i sig massa skit piller?!


 


Inte kan man ställa sig framför kameran heller

då kroppen och ens face inte vill sammarbeta.


Om man hade vart en häst hade man gått på nödslakt nu, för obrukbart är endast ätbart.

Men fyy, vem vill äta en pms häst!?

  

Det som känns värst är ju detta jojjo pendlande i humöret. Först glad, sen arg, sen ledsen, sen glad sen förbannad, sen handlingsförlamad eller misstänksam för att alla i ens närhet ska va såå snälla!

  

Då blir jag sur för de med.


Klassikern:

-Kan inte alla bara va som jag tycker just nu!?


Finns för mig men håll dig undan, svara mig men håll mun. Ta på mig men låt mig va!!







Av Sanna Matzols - 15 februari 2010 00:01

 


Man kan inte bli älskad av alla och man kan inte älska alla!!

  

Go natt på alla stjärtars dag!

Av Sanna Matzols - 14 februari 2010 20:21


Älskade Kalmar bo!


(för att inte röjja din meningslösa existens)


Det är ju tack vare sådana som dig som

man gärna fortsätter att provosera, använda sig av felstavning och bara gotta sig åt dina meningslösa komentarer!


Inte nog med det så ger Du mig bra gratis reklam och i framtiden kanske jag ska ge dig lite?! (det finns ju en hel del godis att bjuda på) Kanske du ska se till att vara katten när du leker "katt och råtta" leken!?


Dessutom kanske du ska stå för vem du E (hahahahaha) men det är ju så smygisar jobbar, fluktar och gluttar bakom nån buske!!  


Men snusk skapas i i alla nationer!


Du bestämmer ju själv hur du vill att "vårt" framtida sammarbete ska funka och framför allt vem som ska vinna på det?!


Men som det ser ut nu E det du som har förlorat!!!!!! (hehehe)

Av Sanna Matzols - 14 februari 2010 14:26


Kan aldrig sluta förundras över människors dumhet och tydligen trista liv! Tur att Jag är så snäll och fortsätter bjuda på Mig själv så att dessa människor har nått att fylla sitt trista liv med!


80-tals Baby Bitch är jag och en stolt sådan!!

  



DAGENS LÅT: Gammalt e gott....

 


DAGENS VISDOMSORD:


Lek aldrig katt och råtta om du är en råtta


DAGENS MÅSTE: Retas!!   




Av Sanna Matzols - 13 februari 2010 22:01


  Så skönt att bara va, så nice att älska sig för den man är!


Så foto hela eftermiddan,, somnade som en stock efter maten för att sen vakna pigg som f...n!

Då e det tur att bloggen finns!


Jag är så glad för mitt liv, äntligen kommer jag närmare mina mål.

"Sagt av mig som liten":

-När jag blir stor ska jag bli stjärna!


Insåg idag, Att D E Jag Redan!

Nu finns det inget som kan bromsa mig, Ja vet va jag vill och vart jag e på väg.


Så ALLA ni som trodde ni


hade blivit av med mig....



HAHAHAHAHA ja ska Tränga


mig på i era liv!!!




Av Sanna Matzols - 13 februari 2010 06:42

  Att se världen med nya ögon!


Go morgon!


  


Idag ska jag fylla min existens med naturens krafter. Tänkte ta min dotter Emma till fälten för att njuta av Moder Jord, mata fåglarna och leka!

  

Sen får vi se vad dagen bjuder på!


DAGENS LÅT: För att jag o Emma älskar den...



DAGENS VISDOMSORD: Citerar Pippi Långstrump

    "den som är stark måste vara snäll"


DAGENS MÅSTE: Lek och barnasinne

  

Av Sanna Matzols - 13 februari 2010 02:32

  

En fullkomlig kväll med D mina!!


Känner mig så lyckligt lottad, ty det finns stunder i livet som ger så mycket. Att ha en riktigt mysig kväll med skratt, närhet och lite bus ger hela Mig en trygghetskänsla som jag har saknat! Jag är så tacksam för det jag har och skulle inte vilja byta det mot nått i världen.


Älsklingens goda mat gjorde susen, lite snask och ett gäng bra filmer som Zozo, Ett öga rött, Magnus Järvheden- Seriöst roligt och kvällens hit- La Bamba!


Go natt väörlden!!


  

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards