De-LunA

Alla inlägg under februari 2010

Av Sanna Matzols - 25 februari 2010 08:06

 


Ingen sol idag, inte just nu i allafall! Suck blir ju så glad av det! Men under ytan vaknar våren så snart såå.


E så frussen i dag, så jag saknar verkligen badkar i dag!

Det e ju en stor nackdel att det inte finns här. Jag kan faktiskt inte förstå hur människor kan leva utan det, för det e ju så skönt! Denna dag blir lugn för min del men sen till kvällen blir det show som Ozzy och hans klass bjussar på!

Sk bli spännande och hemlighetsfull är han så allt jag vet e att det är musik från Pirates filmerna..


DAGENS LÅT:



DAGENS VISDOMSORD:


Skuggor i ditt undermedvetna ljuger inte,

e det fel så är det.


DAGENS MÅSTE:


Ta saker för vad det är.


  


 

Av Sanna Matzols - 24 februari 2010 22:00

Skönt att sitta och mysa, massa cola, ljus och filmer! Spå lite, laga go mat och gosa med familjen! Dansa till soft musik och om det är en riktigt bra dag utan depp och smärta njuta av naturen! Helt enkelt skönt att leva!

       

Nu blir det sussa för min del, e tröttis och har en speckad dag i morgon!!

GO NATT!!

Av Sanna Matzols - 24 februari 2010 21:47

Så trött på att slösa bort tiden,, e inte du??

Vad är det som är så svårt, det går inte att ha kakan och äta den!!

Smyga som katten runt het gröt bara smaka lite sen smita iväg, hahaha e så trött på dessa fegisar!!


  Och eftersom jag har allt e det bäst att bara dra!!

Nu har jag bestämt mig, nu har jag landat!

Jag är där jag ska vara,, så... försent!!!

Av Sanna Matzols - 24 februari 2010 21:18

  Det är ju underbart att vara ute nu,, solen är så stark såå man kan inget annat en att njuta!! Ja o Ozzy i väntan....

 

Av Sanna Matzols - 24 februari 2010 17:21

...vill man ofta ha mer!! Men idag e jag nöjd förutom att jag saknar mamma och mina vänner i Falun. Men snart kommer jag!!

Blandade känslor,, vill inte in i fängelset!! Fyy vad jag inte gillar den lägenheten.

Men d ska jag inte tänka på nu utan här dansar, sjunger jag och lagar mat!! BRB!!

Av Sanna Matzols - 24 februari 2010 13:58

Nu e det ut i solen som gäller!!  

Sen bär det av till kidsen skola, för lite planering!

Så skönt att veta att det vänder för min Ozzy i skolan, de verkar som om detta miljöombyte gjorde honom gott. Å jag e så stolt över honom.

Samma gäller Emma som tar skolan med storm, hon har verkligen hamnat rätt!

Ha en fin dag nu så återkommer jag med kort från solen sen!!

Av Sanna Matzols - 24 februari 2010 13:41


 


Om jag inte fanns skulle du inte heller göra det!

Om jag inte minns skulle dina minnen inte heller leva!

Om jag inte ser skulle din verklighet vara svart!

Om jag inte hör skulle allt runt dig vara tyst!

Den ena behövs för att den andra ska leva!

Av Sanna Matzols - 24 februari 2010 13:28

 


Hahaha ok jag kanske inte vakna så tidigt och kanske inte va så nyttig men jag vakna med ett leende på läpparna! Solen skiner här och det bränner igenom fönster rutan, så nu måste jag bara ge mig ut!!!


DAGENS LÅT:

Till Chrille som gav mig insyn i annan musik när jag var en opstinat tonåring!!



DAGENS VISDOMSORD: 


Det spelar ingen roll hur sakta du går, bara du inte stannar.


DAGENS MÅSTE: 


Njuta, älska,leka, skratta och leva.

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards