De-LunA

Alla inlägg under februari 2010

Av Sanna Matzols - 27 februari 2010 19:44

Falun inget glassigt!!

D säger gubb-Daniel.....

Fan va trist...

Göteborg,,,,D e d som gäller!!!

Jävla TrÅKMÅNS!! En Petterson.....

  

Av Sanna Matzols - 27 februari 2010 19:16

Så medáns vissa e sura, ska andra va glada... Och det e jag.. vii och alla!!!

Ska minnsann inte sova i lägenheten på Berget! De blir B-länge i natt!   

Där ska jag minnsann mysa massor, som jag har saknat Annelie!

Men just nu e det mys på G,, sitter här o chillar lagom me en man som hackar o en svärmor som e bäst!!! hihihihi... D e möcke folk!!!

O här sitter ja o Carro o har roligt åt alla andra!!!!



Av Sanna Matzols - 27 februari 2010 17:03

Anneli ,Daniel, Alex och Grytan har vatr på middag, kanske inte det mumsigaste men mättande. Vi hade det mys som fasen med skratt o ennu mera skratt!   Fasiken så kul det blev,,kill under fötterna, bus och massa ja vet bäst,, fasoner!!

Av Sanna Matzols - 27 februari 2010 16:48

Här firar vi Svempa Mr NoBooty! 58 år!

 

Så nu e festen igång, me sur Carro(Flum) som inte vet om hon ska va gla! Så nu ska hon sno mina läsare på bloggen åsså!

 

Så här blir det goo mat och gott sällskap!

 

 

Av Sanna Matzols - 27 februari 2010 09:30

Tänk att vakna och se att den drömmen man levt i vart en mardröm.


Här har tiden stått still, här har jag inte gjort det jag vill! År av glädje men mycket sorg har gjort att jag murat in mig i min borg! Förpassad i roller jag byggt själv genom åren, för att inte läka utan bara skyla såren...

Av Sanna Matzols - 26 februari 2010 22:57

Så får det bli,, sussa lite.

Det e ju en dag i morgon åsså!


Go natt till er alla!


Blessed Be!!


 

Av Sanna Matzols - 26 februari 2010 22:26

Fyy, det bara kryper i kroppen jag vill inte vara här! Det är ju jätte mysigt att träffa familjen och jag ser fram i mot att se mina vänner, men ångesten rinner på dessa väggar!


 

Dessutom känns det som jag inte hör hemma här, som om jag aldrig har vart här.

Nu blir det att kavla upp armarna o jobba, känner för att lämna mycket efter mig. Så i all panik ska jag försöka se vad det e jag vill ha kvar! 

Av Sanna Matzols - 26 februari 2010 14:33

DAGENS LÅT: Tick tick..





DAGENS VISDOMSORD: som man sår får man skörda


DAGENS MÅSTE: lugn..


Jag vet vad jag gjort och inte, vet du va du har gjort?

För det kommer fram nu!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards