De-LunA

Direktlänk till inlägg 13 september 2010

::::DAGENS:::: vem vill inte vara naken

Av Sanna Matzols - 13 september 2010 21:24

Vecka 3 nyttighetens TideR

 

Hahaha trots fusk har jag gått ner 6 kg...fan va vätska man drar på sig..å nu e jag riktigt pigg under dagarna och känner att jag mår väldigt gott :)

 

Kosten varierar men e lätt och nyttig över lag, förutom vid sockerfall då snaskar jag lite....hehehe sen blir det ju en del kaffe på jobbet nu men det ska de bli ändring på.. Cigg är det lite på dagen men fortfarande för mycket på kvällen. I morgon blir det en runda..så jag får springa av mig lite efter jobbet...det ska bli tradition nu.

 

  

 

  

_____________________________________________

 

Det är så tomt utan kidsen..men nu har ju nedräkningen tills nästa gång börjat så det känns redan bättre!! Men det e ju tur att det finns dator och lur!!

 

Dagen har vart bara jobb,,,sen hade man mat på bordet när man kom hem ;) gulligt Ante !!! Ag Mira och Tim har vart här så vi har lekt med råttorna och dansa å snacka massa skit...nu e det mys som gäller!!

____________________________________________

 

  

::::DAGENS LÅT::::

 

 

 

 

::::DAGENS VISDOMSORD::::

 

JaG ÄlskaR LiveT å LiveT ÄlskaR MiG

 

___________________________________

 

 

::::DAGENS MÅSTE::::

Bara lata mig

_____________________________

 

 

::::DAGENS IDOL::::

 

MinA KidS

 

____________________________________

 

 

::::DAGENS BILD::::

  

 
 
Ingen bild

Anna S

15 september 2010 07:57

hej din snygging, fan du har gjort mig Sanna-blogg beroende ;) haha.
det kom massor av minnen upp i mitt huvud nu när jag läste "lite cigg på dagen och massor på kvällen" av nån anledning, och jag blev till och med tårögd.
åh jag älskade att sitta ute åh dricka latte och röka med dig på din fina balkong uppe på galgen ;)
har du flyttat tillbaka till Falun?
hoppas att det går bra på jobbet och att din mor mår bra, jag tänker på er.
måmga kramar Anna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Matzols - 10 mars 2011 00:51

  Bloggen dör snart,,,,ny tid.... nya tankar.....nått som får mitt hjärta att banka. Jag hör.. jag ser.. jag vet.....å dax att göra nytt!!   ...

Av Sanna Matzols - 4 mars 2011 11:07

Kär i låten :D hahahaha Skönt att vara på benen o ute o springa innan solen gått ner ;) vampan har fått ljus på sin näsa och promenad med hund sällskap!!! Laddar fortfarande batterierna då jag inte e 100% frisk :( men skamden som ger sig!!! ...

Av Sanna Matzols - 3 mars 2011 20:47


wiiiiiii äventyret kommer till Dalarna :DÄlskade Lina e på G o jag ser fram i mot helgen som faaan!! Laddar upp för utgång i Borlänge å party till gryningsljus!!! Ska dyka in i garderoben och kolla va det finns där....så man kan dra nå gammalt över...

Av Sanna Matzols - 2 mars 2011 23:26

     Då jag befinner mig i trollerihatten!   Lilla jag....skrattandes med glimten i ögat med dinglande ben på "hatten" jag är en stjärna av alla stjärnor och här sitter jag och filosoferar om  ::VaD JaG SkA BlI NäR JaG BliR StoR::    ...

Av Sanna Matzols - 2 mars 2011 21:28

           

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards