De-LunA

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Sanna Matzols - 21 april 2010 16:02


Att födas utan en chans betyder inte 1 livstidsdom utan rättigheter!

Kanske kan jag bli utan det jag aldrig fått men jag blir fan inte utan det jag tar, för livet ger ju mig möjligheter som alla andra åsså kan få! Detta handlar inte om att vara ett offer, detta handlar om att visa att Om Jag Kan Ge Mig 1 Bra liv så kan andra också ge det till sig själva! Å oavsett jag har en gränslös barndom bakom mig kan jag idag säga att jag älskar mitt liv som det blev

o det e få saker jag ångrar!!

Å jag e ett stolt barn till mina älskade föräldrar som har gett mig en överkevnadsförmåga full av kraft

och som i allafall älskar mig för att Jag E som Jag E!! 

Av Sanna Matzols - 21 april 2010 14:19

Idag inför jag något nytt på min blogg.

::::DAGENS IDOL:::: (finns längre ner på sidan)

Jag anser att det finns så många där ute som har så mycket att ge andra människor att jag vill ge dom lite av min plats för jag anser att dom e värda att uppmärksammas!


  


::::DelaT på 2::::


Det finns 2 sidor hos mig, 1 utan tilllit och 1 totalt naivt tillitsfull.

Dessa delar slåss med varandra om vad som är rätt o om vad som ska ske, livet bör fyllas med det,, eller livet bör fyllas med det. Å medans dessa 2 delar slåss rullar livet på utanför mitt huvud å plötsligt fylls jag av ålderspanik!

För 1 del i mig vill ju resa,,skaffa en bra utbildning,, leva livet(va de nu innebär), vill aldrig bli stor ja allt sånt som jag i min fantasi tycker låter så bra!

Den andra delen av mig,, vill skaffa ett litet hus,, få flera barn,, njuta av ett lungt liv och skriva på min bok! Å hur jag en vrider o vänder på det så får jag inte dessa 2 att gå i hop vilket jag aldrig har fått, kanske är det mina personlighetsstörningar som är problemet eller att jag tilllåter dom bli problemet! Men stora beslut som ger förändringar i kivet är skrämmande!


 


::::DAGENS LÅT::::




::::DAGENS VISDOMSORD::::


Man lever ju bara det här livet 1 gång så varför inte göra det ordentligt!



                  



::::DAGENS MÅSTE::::


Våga uppfylla AllA sina drömmar


                  


::::DAGENS IDOL::::

För att den energikicken jag fick av att läsa hennes blogg och så få en inblick i hennes vardag fick min kluvenhet att lägga sig lite! Tack!

http://endastgossar.bloggagratis.se

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards