De-LunA

Alla inlägg den 29 april 2010

Av Sanna Matzols - 29 april 2010 20:38


Ett arv jag är mycket stolt över, kanske en av det få anledningar till att vara stolt Svensk!! Och jag hoppas att Kronprinsessan håller i detta uppenhjärtade beteende mot sitt folk som hennes förälddrar med flera har gjort och gör!!


   


   


Att höra Kungen prata om sin förlust av sin fader får mig att smälta.

Men framför allt att få se att han alltid och för alltid är riktigt mänsklig,

å att man inte får glömma att han har ett blödande hjärta som oss andra!!

Jag är stolt över min kung!



 

 

 

 

Av Sanna Matzols - 29 april 2010 12:56


 

 

Damien Hirst brittisk konstnär, född 7 juni 1965 i Bristol. Han framställer konstverk med förmåga att provocera. Damiens konstverk föreställer bl.a människokroppen, djur eller delar av djur. Ett av hans verk, "For The Love of God" från 2007 är ett diamantprytt kranium och det värderas till runt en miljard kronor. Hirst har även gjort ett verk av cigarettfimpar som av misstag slängdes av en städare som trodde det var skräp. Damien Hirst investerar, utöver sin konstverksamhet, betydande belopp i ett solkraftverk som väntas stå för nära 2 % av den totala kapaciteten av solgenererad el i Storbritannien  

 Här e mannen som har förändrat synen på konsten genom sitt sätt att uttrycka sig i sitt skapande.. Är detta konst eller är detta en sjuk man?


           

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards